اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

لزوم توجه ویژه فرمانداران به موضوع ورزش در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لزوم توجه ویژه فرمانداران به موضوع ورزش در شهرستان‌ها سخن به میان آورد و گفت: امروزه با ورزش می‌توان حرف‌های زیادی در حوزه بین‌الملل به خصوص در عرصه سیاسی زد.

لزوم توجه ویژه فرمانداران به موضوع ورزش در شهرستان‌ها
فرهاد باقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تأکید بر نقش مؤثر ورزش در دنیای کنونی بیان کرد: ورزش می‌تواند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.
وی گفت: هنگامی که ورزشکاران ما در عرصه‌های بین‌المللی با پرچم سه رنگ ایران اسلامی هنرنمایی می‌کنند اهداف نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت برتر اسلامی در جهان کنونی محقق می‌شود. 
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورزش می‌تواند بهترین پناهگاه برای جوانان ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمن باشد که اکنون با ترفندهای مختلف از جمله رواج برخی منکرات به دنبال انحراف این نسل ارزشمند هستند.
این مسئول از افزایش اعتبارات و توجه ویژه به موضوع ورزش در میان مسئولان عالی استانی خبر داد و گفت: ما نیز به نوبه خود و با تبعیت از فرامین رهبری هرگونه خرج کردن در ورزش را سرمایه‌گذاری می‌دانیم و معتقد به این موضوع هستیم که چنین سرمایه‌گذاری در آینده به نحو مطلوب جوابگوی نیازهای جامعه خواهد بود.
باقرپور در تکمیل گفته‌های خود بیان کرد: هنگامی که به واسطه جوانان سالم و ورزشکار و عاری از انحراف به خواسته‌های خود در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه علم و دانش دست پیدا کنیم این خود بهترین نتیجه این سرمایه‌گذاری است.
این مسئول ارشد استانی با بیان این‌که ورزش در ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند شادابی و نشاط را در کارکنان ایجاد کند، افزود: این موضوع در نهایت به افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دستگاه‌ها منجر می‌شود. 
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استانی باید بیش از پیش نسبت به نهادینه کردن امر ورزش در دستگاه‌های خود بیاندیشند، تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود در مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مدیران و دستگاه‌هایی که در نهادینه کردن موضوع ورزش در دستگاه خود تلاش می‌کند حمایت خواهیم کرد. 
باقرپور خطاب به فرمانداران و بخشداران مناطق مختلف این استان گفت: فرمانداران و بخشداران نیز باید به موضوع ورزش در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول