اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

امیدبخشی سرلوحه کار فرمانداران باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید با شادابی، نشاط و امیدآفرینی در بین مردم حاضر شوند و امیدبخشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امیدبخشی سرلوحه کار فرمانداران باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم فتح‌الهی در جمع فرمانداران آذربایجان غربی اظهار داشت: فرمانداران باید طوری اقدام کنند که ریشه‌های شایعه که بزرگ‌ترین ضربه را می‌زند خشکانده شود و در این مورد باید با هوشمندی کامل وارد شد.
وی افزود: اقتدار نظام در گرو ارائه کارآیی و تزریق سرزندگی و نشاط به جامعه با وجود تهدیدهای خارجی در مقطع کنونی است، این دو محور برای ما هدف است و برنامه‌های دهه فجر باید با این دو هدف تعریف شود.
به گفته این مسئول فرمانداران باید سعی کنند تا خدمات دولت را با وجود فشارهای سیاسی مختلف به مردم گزارش دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان تأکید کرد: برگزاری قانونمند و سالم نهمین دوره انتخابات مجلس استراتژی مدیریت استان است و باید برای سالم ماندن فضای تبلیغاتی انتخاباتی از هم اکنون تدبیر کرد.
وی افزود: با تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی با کمترین عیب و نقص به خوبی پیش رفته است.
این مسئول اضافه کرد: ستاد انتخابات استان از اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده اما عمدهٔ کار از دی ماه شکل جدی به خود گرفته است و ما مفتخریم اعلام کنیم که هماهنگی خوبی بین همه دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و هیئت‌های بازرسی در همه استان صورت گرفته است.
فتح‌الهی خاطرنشان کرد: برای بالا بردن کارآمدی نظام اسلامی باید از همه ابزارها بهره برد.
به گفته وی باید در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای نشان دادن کارکردها و عملکرد دولت و نظام اسلامی بهترین استفاده را کرد به طوری که باید کارآمدی نظام اسلامی را در جشن‌های دهه فجر به مردم بازگو کنیم.
وی همچنین از فرمانداران خواست برای پوشش کامل خبری ایام دهه فجر و افتتاح پروژه‌ها مطبوعات و رسانه‌ها را در جریان امر قرار دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به شرایط منطقه‌ای و حرکت‌های نظام استکباری برای منزوی کردن نظام اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تحریم‌های غرب علیه ایران موضوع جدیدی نیست در شرایط حاضر سی و سه سال است که در تحریم هستیم آنها در آستانه انتخابات دنبال فشار روانی اجتماعی در بین مردم هستند و ما باید این فشار را خنثی کنیم.
فتح‌الهی از رسانه‌ها خواست به دلیل شرایط منطقه و فشارهای غرب علیه ملت ایران در ایام دهه فجر پوشش کامل‌تری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی ارائه دهند و به مردم این پیام را منتقل کنند که همه اینها در شرایط تحریم اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به استراتژی غلط دولت اصلاحات در مواجهه با پرونده هسته‌ای ایران گفت: با تدبیر عالمانه دولت نهم و دهم، الان اوضاع تغییر کرده اگر قبلاً دشمنان مذاکرات هسته‌ای را با شرایط از پیش تعیین به ما تحمیل می‌کردند و شرط می‌گذاشتند ولی الان ما شرط می‌گذاریم و آنها مجبورند بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره شوند و این یک پیروزی بزرگ در دیپلماسی خارجی است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه باید بکوشیم تا نظام جمهوری اسلامی پا برجا بماند و برای جهانیان پیام صلح جهانی و بیداری اسلامی را هدیه کند.
انتهای پیام/‌ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول