اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فرمانداران در انتخابات امانت‌دار باشند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با بیان اینکه سوم دی ماه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس کلید می‌خورد، گفت: فرمانداران باید امانت‌داران واقعی در این انتخابات باشند.

فرمانداران در انتخابات امانت‌دار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: امانت‌داری برای ما یک وظیفه شرعی و قانونی است و حق جانب‌داری نداریم.
وی ادامه داد: ما موظف به امانتداری هستیم و انتظار داریم فرمانداران در این راستا قدم برداشته و خدمت کنند.
صادق‌عابدین تصریح کرد: دو چیز در انتخابات برای ما مهم بوده و آن حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخابات قانون‌مند بدون هیچ مشکل است که امیدواریم همگی از عهده اجرای آن به خوبی بر آییم.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کارکنان ItI اشاره کرد و ابراز داشت: مشکلات این کارخانه یک میراث بر جا مانده از گذشته است و فرماندار جدید شیراز باید با اراده‌ای جدی تلاش کند تا مشکل کارگران این کارخانه را در زمینه شغلی، بازنشستگی و حقوق‌های معوقه رفع کند.
استاندار فارس همچنین به هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: کمتر کسی فکر می‌کرد این طرح که برای نجات ایران اسلامی یک ضرورت بود، در کشور اجرایی شود.
صادق‌عابدین بیان داشت: این طرح تاثیرات مثبت در کشور ما داشت به طوری که تولید نان خشک در استان ما را تا حد قابل قبولی کاهش داده است.
وی همچنین تصریح کرد: این طرحی بود که فقط برای نجات کشور و حرکت به سمت عدالت اجرا شد و اگر عنایات خداوندی نبود، پیش نمی‌رفت.
در ادامه این جلسه نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن نماینده مجلس دخالت در عزل و نصب‌ها نیست.
احمدرضا دستغیب ابراز داشت: آنچه برای یک نماینده مهم به شمار می‌رود این است که نظارت دقیقی بر اجرای قانون و ارزیابی از فعالیت‌های مدیران داشته باشد.
دستغیب با بیان اینکه مهم نیست حکم یک مسئول سرپرستی باشد یا مدیر، ادامه داد: اگر فردی مسئولیتی را به عهده می‌گیرد باید خوب عمل کند تا مردم نیز در راستای خدمات او، قضاوت عادلانه داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: معتقدیم باید با خدمت صادقانه توسط مردم، مطالباتی که توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مطرح می‌شود مورد توجه قرار گرفته و نهایت دقت نیز در اجرای آن به کار گرفته شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دومین همایش شورای فرهنگ عمومی استان فارس نیز اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم بیش از آنکه جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی را برگزار می‌کنیم عمل عالمانه و خردمندانه داشته باشیم.
دستغیب در مورد سند فرهنگی استان فارس و تدوین آن نیز بیان کرد: پس از این حرکت، در تدوین این سند، هم‌اینک زمان عملیاتی کردن محتویات آن است.
وی ادامه داد: نباید سند چشم‌انداز رها شود و باید افرادی که گام نخست را در تدوین سند فرهنگی برداشته‌اند وارد مرحله جدید شده و این آرمان‌ها را که در این اسناد آورده شده است را به خوبی در جامعه پیاده کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول