اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود؛

آسفالت تمام جاده‌های روستایی بخش مرکزی قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: تا پایان سال جاری جشن اتمام آسفالت روستایی بخش مرکزی شهرستان قلعه‌گنج برگزار می‌شود.

آسفالت تمام جاده‌های روستایی بخش مرکزی قلعه‌گنج
به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی صبح امروز در جمع کشاورزان روستای عباس‌آباد از بخش مرکزی قلعه‌گنج اظهار داشت: در پایان سال جاری جشن آسفالت روستایی در بخش مرکزی گرفته می‌شود و از این پس روستایی در بخش مرکزی بدون جاده آسفالت نیست.
وی افزود: یکی از مشکلات کشاورزان منطقه سرخ‌قلعه، نارضایتی از تمدید سه ماهه کارت سوخت موتور پمپ‌های کشاورزی است که این مدت به یک سال یا 9 ماه ارتقا یافت.
فرماندار قلعه‌گنج بیان کرد: اتحاد و همدلی در بین مردم راه را هموار می‌کند تا در این منطقه سرمایه‌گذاری جدی شود و با کمک همین مردم می‌توان به رشد و پیشرفت این روستا امید داشت.
مرادی خاطرنشان کرد: در ارتباط با کشاورزی نیاز به کلاس‌های آموزشی قبل از کاشت است و باید در هر روستا به توجیه و آموزش کشاورزان بپردازیم و کشاورزان نیز در کلاس‌ها شرکت فعال داشته باشند.
وی به طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: توسعه یک روستا به نتیجه آمار و سرشماری بستگی دارد و بسیاری از مشکلات امروز مردم نتیجه عملکرد در سرشماری‌های گذشته بوده است.
مرادی گفت: همکاری با ماموران طرح در ثبت دقیق آمار و اطلاعات خانوار کمک به شکوفایی روستایی می‌شود.
وی افزود: در سال جاری برای کشت گندم مردم این روستا در اولویت واگذاری دستگاه‌های جدید قرار داده می‌شوند و تسهیلات کشاورزی که در سال‌های گذشته واگذار شده است نیز تمدید می‌شوند.
فرماندار قلعه‌گنج از کشاورزان خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی جهاد کشاورزی مراجعه و در ستاد سازماندهی کشاورزان ثبت‌نام کنند.
مرادی در زمینه استفاده از آب شور خاطرنشان کرد: رویکرد کشاورزان آب شور باید به طرف دامپروری برود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول