اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 23 میلیارد ریالی

جاده‌های روستایی شادگان آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: آسفالت جاده‌های روستایی شادگان، با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام می‌شود.

جاده‌های روستایی شادگان آسفالت می‌شود
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: شهرستان شادگان دارای زمینه‌ و قابلیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری است که باید بیش از پیش توسط مسئولان استانی تقویت شود.
وی افزود: مردم این شهرستان از کمبود امکانات رنج برده و با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز جای کار بسیار دارد.
فرماندار شادگان در خصوص اقدامات صورت گرفته اخیر در این شهرستان تصریح کرد: عملیات آسفالت راه روستایی در این شهرستان در بخش وسیعی آغاز شده است.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون آسفالت راه روستاهای نهر گبین و خروسی جنوبی به طول 9 کیلومتر در حال انجام است.
فیوضی خاطرنشان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 507 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آسفالت شده است.
وی ادامه داد: این عملیات شامل خاک‌ریزی، شن‌ریزی بیس و آسفالت و احداث یک دستگاه پل دالی در روستاهای نهر گبین بوده است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه پل مذکور به طول چهار و نیم کیلومتر و تعریض انجام گرفته افزود: همچنین روکش آسفالت در روستای خروسی جنوبی به طول چهار و نیم کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد همراه است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها پایان یافته عنوان کرد: عملیات احداث جاده و آسفالت در روستاهای بیت عزیز، نهر شیخ ، املیحه، فراهانی، نهر جراح، نهر صالح، ابوعاگوله، شاخت الخان دو، جفال و مدینه در حال احداث شد.
فیوضی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته در این خصوص گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.
بنا به گفته وی در حال حاضر عملیات آسفالت مذکور پیشرفت فیزیکی 57 تا 87 درصدی دارد.
فرماندار شادگان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار و حمایت‌های مسئولان استان روز به روز شاهد ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی در منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول