اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

27 جاده روستایی جنوب کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری جنوب کرمان گفت: در ایام‌الله دهه فجر سال جاری 27 روستا در جنوب استان کرمان از نعمت جاده برخوردار می‌شوند.

27 جاده روستایی جنوب کرمان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدمهدی بلوردی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره راه و ترابری شهرستان قلعه‌گنج با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: کارکنان اداره‌های راه و ترابری جنوب کرمان دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند و بر اساس این روحیه به خدمتگزاری مردم می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مجموع راه‌های روستایی آسفالته تا سال 86 در جنوب کرمان 645 کیلومتر بوده است، افزود: تنها در سه سال اخیر 368 کیلومتر جاده ارتباطی و فرعی در قلعه گنج ساخته شده است.

بلوردی از تلاش و همکاری نهادهای مرتبط با امر جاده و راهسازی و  همچنین نیروی انتظامی به عنوان تأمین‌کننده امنیت تقدیر و تصریح کرد: این پیشرفت در سایه همدلی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در شهرستان قلعه‌گنج 121 کیلومتر جاده در دست احداث است، ابراز داشت: در 51 ردیف اعتباری برای 30 پروژه بودجه اختصاص داده شده است.

بلوردی با اعلام این خبر که 27 روستا در دهه فجر  سال جاری از نعمت جاده برخوردار می‌شوند، بیان داشت: 26 پروژه نیز تا پایان سال عمرانی تحویل داده می‌شوند.

وی از تلاش‌های رضا سلیمانی رئیس سابق اداره راه و ترابری شهرستان قلعه‌گنج تقدیر کرد و گفت: امیدوارم، ارسلان شهدادی رئیس جدید این اداره نیز با انگیزه جهادی در امر خدمت‌رسانی به مردم این منطقه تلاش کند و با همکاری فرمانداری به گرفتاری‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی بهتری انجام دهد.

بلوردی بیان داشت: اداره راه یک بازوی قوی برای سایر نهادها است که امیدواریم، بتواند به نحو احسن به کمک و یاری همه مردم و دستگاه‌های اجرایی بشتابد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول