اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه یاس کبود در شیراز

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام فاطمیه نمایشگاه یاس کبود با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محله سلطان آباد شیراز افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه یاس کبود در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس نمایشگاه یاس کبود به همت کانون عاشقان کربلا از سازمان‌های مردم‌نهاد زیرپوشش اداره کل به مناسبت ایام فاطمیه (س) با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، مدیر ورزش و جوانان شیراز و جمعی از مسؤلان اداره کل افتتاح شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان فارس پس از عطرافشانی و گلباران قبور شهدای سلطان آباد از نمایشگاه یاس کبود که گوشه‌هایی از زندگی و شهادت حضرت زهرا (س) را به نمایش گذاشته بود بازدید و در مراسم عزاداری صدیقه کبری فاطمه زهرا شرکت کرد.

حسین کیانی از کارکنان حوزه جوانان نیز در مراسم افتتاحیه با اشاره به حمایت‌های ویژه اداره کل ورزش و جوانان فارس از فعالیت‌های سمن‌ها، نقش سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان بازوی ادارات و نهادهای این استان را بسیار پررنگ و غیر قابل انکار دانست.

وی افزود: بنای اداره کل بر این است که  منابع و امکانات به صورت یکنواخت در این استان توزیع شود و مناطق محروم مورد توجه ویژه باشند.

کیانی تصریح کرد: محله سلطان آباد از نقاط محروم شهرستان شیراز به شمار می‌رود و رسیدگی بیشتر به امور فرهنگی و ورزشی جوانان این منطقه از اولویت ویژه‌ای برخورد است.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب و یادمان شهدای سلطان آباد نیز برپا شد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول