اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌ بازیکن لیگ دسته یک فوتبال ایران در گفت‌‌وگو با فارس

مربی سابق صنعت ساری مدارکم را به من تحویل نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: بازیکن لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت ساری، مدارک فوتبالی‌ام را به من تحویل نمی‌دهد.

مربی سابق صنعت ساری مدارکم را به من تحویل نمی‌دهد

محمدرضا خاتون یغما عضو بازیکن صنعت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برخی بی‌مهری‌های انجام شده با وی توسط سرمربی سابق این تیم بیان داشت: پیشرفت‌های فوتبالی من از خارج از مازندران حاصل شد.

وی تصریح کرد: دو فصل در ابومسلم مشهد و یک فصل در شاهین بوشهر بازی کردم و دو فصل قبل برای کمک به تیم صنعت ساری به زادگاهم ساری برگشتم و احساس می‌کردم که در شهر خودم بهتر می‌توانم پیشرفت کنم.

بازیکن لیگ دسته یک تیم صنعت ساری در ادامه با بیان اینکه در نخستین سال حضور در تیم صنعت ساری و در بازی مقابل ایران جوان بوشهر از ناحیه مینیسک پا مصدوم شدم، یادآور شد: در دوره مصدومیتم هیچگونه حمایتی از طرف مسئولان و مربیان تیم به عمل نیامد.

وی گفت: با وجود داشتن بیمه ورزشی به علت اینکه باشگاه درگیر مشکلات داخلی بود همه هزینه‌های دوره مصدومیتم را با هزینه شخصی پرداخت کردم و پس از اتمام دور لیگ با وجود داشتن قرارداد، می‌خواستم به تیم سابقم ابومسلم مشهد برگردم که با مخالفت سرمربی سابق تیم، رضا تقوی مواجه شدم. خاتون یغما بیان داشت: رضا تقوی (سرمربی سابق تیم صنعت ساری) تمام مدارک شخصی‌ام را در اختیار گرفت و به خاطر نداشتن مدارک اجازه حضور در بازی تیمی را که خود وی مربی تیم بود نیافتم و اعتراض من هم به جایی نرسید.

وی ادامه داد: تقوی به من گفت که مدارکم را برای ثبت به فدارسیون ارسال کرد ولی اطلاعاتی را که از طریق فدراسیون کسب کردم نشان داد که مدارکم به فدراسیون ارسال نشد.

بازیکن لیگ دسته یک فوتبال کشور در ادامه با بیان اینکه به مسئولان تیم هم اعلام کردم که در صورتی که تمایل ندارند از من در تیم به‌کارگیری کنند مدارکم را تحویل دهند و از این تیم می‌روم، گفت: مسئولان تیم گفتند مشکل عدم به کارگیری من در تیم به خاطر کمبود بازیکن هست و پس از رفع این مشکل از من در تیم به‌کارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اضافه شدن دو بازیکنی که سابقه حضور در لیگ را نداشتند دوباره شرایط حضورم در بازی توسط مسئولان فراهم نشد و تکلیف مدارک من نیز هنوز نامعلوم است.

بازیکن لیگ دسته یک فوتبال کشور در ادامه با بیان اینکه تغییر در کادر فنی تیم صنعت ساری مشکل بلاتکلیفی مدارکم را حل نکرد، یادآور شد: به علت نداشتن مدارک، دو موقعیت اساسی و حضور در تیم‌های برتر فوتبال را از دست دادم.

وی با اشاره به شرایط مناسب ایجاد شده در تیم صنعت ساری پس از حضور پیوس گفت: با احتمال 90 درصدی، تیم صنعت ساری با تدابیری که پیوس اتخاذ کرد در لیگ دسته یک ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول