اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

جذب 4 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی فارس

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس گفت: 3 هزار نفر در سال 91 در دستگاه‌های اجرایی استان فارس به جز شهرستان شیراز استخدام می‌شوند.

جذب 4 هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحسین نافیان بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل اداری و مالی استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد، 370 سهمیه متعلق به استانداری فارس است که در فرمانداری‌ها به جز فرمانداری شیراز به کارگیری می‌شوند.

وی با بیان این که این میزان استخدام، تاثیر مناسبی در کاهش نرخ بیکاری استان می‌گذارد، افزود: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌های تازه تاسیس این استان، مجوز استخدام یک‌هزار و 193 نفر صادر شده است که با مدیریت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و از طریق دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی جهرم جذب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس ادامه داد: طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان شروع شده است و هم‌اکنون کارشناسان دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس در ادارات مستقر هستند و فرآیند ارزیابی به گونه‌ای انجام می‌پذیرد که نتایج آن تا قبل از جشنواره شهید رجایی سال 91 مشخص و در این جشنواره از دستگاه‌های برتر این طرح تقدیر می‌شود.

نافیان با اشاره به برگزاری جشن ملی دفاتر پیشخوان و رونمایی از 400 خدمت دستگاه‌های اجرایی فارس در این دفاتر در اسفند ماه 90، ابراز داشت: در خرداد ماه 91 مراسم دیگری با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های سراسر کشور برگزار  و در آن از 200 خدمت جدید دستگاه‌های اجرایی استان فارس در دفاتر پیشخوان رونمایی می‌شود.

وی با بیان این که سیاست استاندار فارس تثبیت مدیریت‌ها برای ارتقای خدمت‌رسانی در این استان است، افزود: با توجه به اهمیت نیروی انسانی در تولید ارزش برای سازمان و ارتقای شاخص‌های عملکرد، برنامه‌های مناسبی برای افزایش رفاه کارکنان استانداری تدارک دیده‌ایم که از جمله آن‌ها، برنامه‌های ورزشی و سفرهای زیارتی و گردشگری است.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول