اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

707 پرستار در لرستان استخدام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سال گذشته 707 پرستار در لرستان استخدام شدند.

707 پرستار در لرستان استخدام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اردشیر آزادی امروز در آئین تجلیل از 136 پرستار نمونه استان لرستان از رشد 70 درصدی جذب پرستاران و افزایش 100 درصدی دانشکده‌های پرستاری در این استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 706 پرستار در مراکز مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی در استان لرستان مشغول فعالیت هستند که 707 نفر از آنان در سال گذشته جذب دانشگاه شده‌اند و این رقم معادل 70 درصد کل پرستاران استان است.

وی افزود: سالروز میلاد پرچم‌دار حماسه جاویدان حسینی، حضرت زینب‌کبری(س) روز بسیار مبارکی است چرا که روز پا به عرصه نهادن بانوی بزرگی است که خود آموزگار ایثار و فداکاری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به بیانات امام راحل و هم‌چنین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارزش و اهمیت حرفه‌ مقدس پرستاری گفت: پرستاران طیف عظیمی از همکاران پرتلاش مادر خانواده بزرگ سلامت هستند، که شبانه‌روز با حضور بر بالین بیماران، سلامتی این بزرگ‌ترین تحفه‌ الهی را به جامعه هدیه می‌کنند و بزرگ‌ترین حافظان سلامت در جامعه هستند، که عاشقانه به مردم خدمت می‌کنند.

شیخ‌آزادی یادآورشد: در سال گذشته با هدف تأمین پرستاران بومی و رفع نیاز شدید دانشگاه به پرستاران دو دانشکده پرستاری دیگر یکی در بروجرد و یکی در پلدختر نیز افتتاح و راه‌اندازی شد تا جوانان برومند لرستان با تحصیل در رشته پرستاری، در محل زندگی خود نیاز استان به این حرفه را تأمین کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان توجه دولت‌مردان به حل مسائل و پاسخ‌گویی به مطالبات پرستاران در دو سال اخیر را بسیار چشمگیر و قابل توجه برشمرد و اجرای قانون بهره‌وری کارکنان نظام سلامت و جذب 23 هزار پرستار در دولت خدمتگزار دهم را نمونه‌های بارزی از اقدامات خوب دولت در حق پرستاران قلمداد کرد.

در ادامه از پرستاران نمونه لرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول