اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پذیرش 15 سرایه‌دار

آزمون استخدامی سرایداری با حضور 936 نفر در دهدشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت از آغاز آزمون استخدام سرایداری در این شهرستان با حضور 936 نفر برای پذیرش 15 سرایه‌دار در مدارس این شهر خبر داد.

آزمون استخدامی سرایداری با حضور 936 نفر در دهدشت آغاز شد

 فریدون فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: امروز و همزمان با سایر شهرهای استان آزمون استخدامی سرایداری در دهدشت اکنون در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: از میان 936 نفر که برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، 15 نفر برای کار خدماتی مدارس شهر دهدشت به صورت قرارداد معین جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو حوزه امتحانی برادران و یک حوزه امتحانی خواهران برگزار خواهد شد، افزود: نتایج بعدی این آزمون متعاقبا توسط آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

فاطمی با اشاره به اینکه تاهل، نداشتن سن بالای 30 سال، نداشتن مدرک بالاتر از دیپلم و اینکه الزاما هر متقاضی باید متولد همان شهر بوده و یا دو مقطع تحصیلی را در شهر مورد نظر گذرانده باشد از شرایط شرکت در این آزمون است، افزود: تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری این آزمون از قبل مهیا شده بود.

مدیر آموزش پرورش شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: امیدواریم با جذب و به کارگیری این نیروهای خدماتی در سطح مدارس شهرهای استان کمبود نیرو در این زمینه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول