اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

سخنان اخیر رهبری توطئه استکبار را بر هم ریخت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه تهران تمام فرمول‌ها و توطئه‌های استکبار را بر هم ریخت.

سخنان اخیر رهبری توطئه استکبار را بر هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد ظهر امروز در مسجد حبیب بن موسی‌ (ع) این شهرستان اظهار داشت: سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری دنیای استکبار را آنچنان دچار آشفتگی و حیرت کرد که موضع‌گیری‌های شتابزده آنها گواه بر این ادعاست.

وی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در شرایطی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جشن می‌نشینیم که شاهد تحقق وعده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان با تشریح و تفسیر پیش‌گویی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد فروپاشی نظام‌های مختلف شرق و غرب و تسلط اسلام بر جهان خاطر نشان کرد: فروپاشی مکتب کمونیسم و ایجاد انقلاب در کشورهای مصر، یمن، لیبی و تونس نمونه‌هایی از تحقق این وعده‌هاست.

وی بیداری اسلامی در منطقه را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: کشورهای بپا خاسته علیه استبداد و استعمار انقلاب خود را الهام گرفته از انقلاب اسلامی می‌دانند و با رد الگوهای حکومتی ارائه شده تنها الگوی حکومت خود را جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرده‌اند.

رضوان‌نژاد ارائه نظام سیاسی جمهوری اسلامی را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی ایران ذکر و عنوان کرد: در شرایطی امام راحل این نمونه حکومتی را ارائه کرد که جهان کمونیسم نیمی از جهان و لیبرال دموکراسی نیمی دیگر را تصاحب کرده و جوانان را به سوی خود جذب می‌کردند.

وی تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته وحدت را مبارک خواند و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اسلام ناب محمدی و غدیر و عاشورا دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را دو آزمون بزرگ ملت ایران دانست و یادآور شد: یقین دارم ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این دو امتحان بزرگ همچون امتحانات گذشته سرافراز بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول