اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

استکبار جهانی در برابر سخنان اخیر رهبری موضع انفعالی گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نطنز گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در برابر سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه هفته گذشته نماز جمعه تهران موضع انفعال را انتخاب و از اهداف پیشین خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

استکبار جهانی در برابر سخنان اخیر رهبری موضع انفعالی گرفته است

به گزارش خبر گزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا طاحونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفدهم ربیع‌الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: بر تمامی مسلمانان فرض است که در کارهای خود این بزرگواران را چراغ راه قرار داده و پیرو راه آنان باشند.

وی گفت: از ابتدای عالم خلقت تاکنون هیچ زمانی اسلام و دین خدا به اندازه زمان حال در صدر و در بالاترین مرحله از قدرت قرار نداشته است و این همه قدرت در زمان فعلی از برکات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است و در این دوره از زمان ایران پرچم‌دار اسلام در جهان شده است .

امام جمعه نطنز ادامه داد: ایران در بعضی از عرصه‌ها از جمله بخش‌های استراتژیک و راهبردی هنوز رقیبی ندارد و در رشته‌های پزشکی و فناوری هسته‌ای با قدرت تمام در حال پیشروی است.

وی ضمن قدردانی از استاندار اصفهان گفت: ذاکراصفهانی با میزبانی و آماده‌سازی فکری و روحی جوانان حاضر در همایش بین‌المللی بیداری اسلامی جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب و به نمایش گذاشتن جزوی از دستاوردهای انقلاب اسلامی آن‌ها را تشویق به پیگیری انقلاب کرد.

طاحونی در ادامه سخنان خود به خطبه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: پس از خطبه‌های مهم ایشان در نماز جمعه و طی چند روز گذشته استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی موضع انفعال را انتخاب کرده‌اند و از اهداف پیشین خود عقب‌نشینی کرده که این بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران و رهبر و مردم است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول