اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نیاز جامعه زنان، شناخت رسالت واقعی این قشر است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: برای اینکه جامعه‌ای پویا و با نشاط توام با حضور اجتماعی بانوان داشته باشیم باید به سمت درک و شناخت رسالت واقعی این قشر از جامعه اسلامی حرکت کنیم.

نیاز جامعه زنان، شناخت رسالت واقعی این قشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه این نمایشگاه که با تجلیل دست‌اندرکاران آن همراه بود، اظهار داشت: قطعاً برگزاری این نمایشگاه باید تأثیرات مطلوبی را در این حوزه داشته باشد.

وی در این راستا ادامه داد: اگر تمام آحاد جامعه بانوان و متولیان تغییری در رویکرد خود به نقش زنان حاصل نکنند به این منزله است که تلاش‌ها در این زمینه مؤثر واقع نشده که از همین‌رو انتظار می‌رود که تعریفی از رسالت زن در جامعه داشته باشیم.

به گفته استاندار هرمزگان اگر درک درستی از قابلیت‌های زنان در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد نمی‌توان آن‌گونه که باید در این حوزه به اهداف مدنظر رسید.

عزیزی ادامه داد: باید در راستای تقویت قابلیت‌ها و پوشش چالش‌ها با برنامه‌های مدون حرکت و تلاش‌ها را به سمت تأثیرگذاری هر چه بیشتر حضور بانوان در جامعه سمت و سو داد.

استاندار هرمزگان یادآور شد: اگر بر این باوریم که نقش زنان در تحولات اجتماعی اساسی است باید رسالت واقعی زنان را شناخت.

وی در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان نمایشگاه جامع زنان هرمزگان اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه علاوه بر تدوام برگزاری در دوره‌های آینده بتواند زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول