اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

نجات 3350 خانواده در راه‌های مواصلاتی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 3 هزار و 350 خانواده در راه‌های مواصلاتی استان زنجان نجات یافتند.

نجات 3350 خانواده در راه‌های مواصلاتی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حسین عزیزی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران استان زنجان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از 10 هزار و 516 نفر مسافر در راه مانده از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه 12 هزار و 650 نفر در راه مانده در استان گزارش شده است افزود: این افراد که در جاده‌های استان مانده بودند نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان کل مصدومان این حادثه را 33 نفر عنوان کرد و گفت: 10 هزار و 516 نفر در استان زنجان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه 222 نفر از پرسنل و امدادگران در این ماموریت شرکت داشتند افزود: 49 آمبولانس و هفت دستگاه ست نسبت به امدادرسانی به در راه‌ماندگان اقدام کردند.

عزیزی تعداد کل بسته‌های توزیع شده در بین افراد در راه‌ مانده را 13 هزار و 470 بسته عنوان کرد و افزود: 6 هزار و 430 اقلام زیستی نیز در بین افراد توزیع شد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 100 نفر در امامزاده سید ابراهیم (ع) اسکان داده شدند افزود: 5 هزار نفر نیز در حسینیه اعظم زنجان اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اسکان 350 نفر در مسجد النبی زنجان گفت: 200 نفر در مسجد امام صادق (ع) و 100 نفر نیز در مسجد امام باقر (ع) اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اسکان 152 نفر در شهرستان ماهنشان افزود: 600 نفر در شهرستان ایجرود و 150 نفر در شهرستان خدابنده اسکان یافتند.

عزیزی از اسکان 250 نفر در شهرستان خرم‌دره خبر داد و یادآور شد: در سلطانیه نیز 300 نفر اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه در این مدت به 31 مجروح امدادرسانی شد افزود: دو نفر مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

عزیزی با اشاره به حضور و تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان افزود: جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی به مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول