اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تأکید کرد

چارچوب فعالیت‌های فرهنگی در هرمزگان مشخص شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: نبود چارچوب برای فعالیت‌های فرهنگی در استان نرسیدن به سرمنزل مقصود را در پی دارد که باید با یک نگاه راهبردی و عمیق، کلان برنامه‌ها و سیاست‌ها مشخص شود.

چارچوب فعالیت‌های فرهنگی در هرمزگان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان اظهار داشت: آنچه امروز به عنوان یک نیاز احساس می‌شود بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و اندیشه‌های پاک و اعتقاد عمیق دینی برای رسیدن به افق‌های متعالی مهندسی فرهنگی است که باید منطبق با آموزه‌های دینی باشد.

وی تصریح کرد: نبود چارچوب برای فعالیت‌های فرهنگی در استان نرسیدن به سرمنزل مقصود را درپی دارد که باید با یک نگاه راهبردی و عمیق، چارچوب‌های فعالیت‌های فرهنگی مشخص و براساس آن دنبال می‌شود.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: عدم هماهنگی و انسجام بین اعضاء در کانون‌های فرهنگی مساجد یک زنگار و خدشه فرهنگی است که در یک مکان مقدس با هم‌دلی و هم‌فکری باید برطرف شود.

عزیزی با بیان اینکه در مساجد از تعلقات شخصی و برخی از خواسته‌ها به نفع اکثریت باید دست کشید، اظهار داشت: برای رسیدن به افق‌های بزرگ و هدف متعالی در یک مکان مقدس از حرکت‌های بخشی باید پرهیز کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به رسالت مهم کانون‌های فرهنگی مساجد اضافه کرد: با دوری از نگاه سطحی و ایجاد نگاه راهبردی در این کانون‌ها می‌توان انسان‌های شجاع، آزاده و دشمن‌شناس تحویل جامعه داد که زمینه‌ساز رشد فرهنگ باشد.

وی افزود: کسانی که در این عرصه فعال هستند با اعتقاد عمیق و تکیه بر مساجد و پیوند این پایگاه‌ها و سیاست می‌توانند زمینه‌ساز جهاد فکری در تعالیم اسلامی باشند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول