اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی قایقرانی خبر داد

دعوت از 5 قایقران مازندرانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: مربی نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران گفت: پنج قایقران مازندرانی به اردوی تیم ملی قایقرانی ایران دعوت شدند.

دعوت از 5 قایقران مازندرانی به اردوی تیم ملی

حسین ملکی مربی نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران پنج قایقران نوشهری به اردوی تیم ملی در تهران دعوت شدند.

وی ادامه داد: اروند درویش و فرزین اسدی از نوشهر به اردوی تیم ملی زیر 23 سال ایران دعوت شدند و تمرینات خود را زیر نظر مربیان برای حضور در رقابت‌های بین المللی مجارستان آغاز کردند.

ملکی یادآور شد: همچنین نیما رمضانی، محمد صوفی‌نژاد و فردین اسدی نیز از شهرستان نوشهر در رده جوانان به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند و تحت نظر مربیان خود برای مسابقات بین‌المللی آلمان آماده می‌شوند.

مربی نوشهری تیم ملی قایقرانی ایران تصریح کرد: ملی‌پوشان قایقرانی کشور پس از بازگشت از مسابقات بین‌المللی آلمان و مجارستان دور جدید تمرینات خود را برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات آسیایی 2013 در تاشکند و قهرمانی جهان در کانادا از سر خواهند گرفت.

وی اذعان داشت: شرایط کنونی تیم ملی قایقرانی کشور بسیار مطلوب است و ملی‌پوشان با شادابی و انرژی بالا در حال تمرینات آماده‌سازی هستند و امید زیادی برای کسب عناوین برتر برای کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی داریم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول