اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس قم خبر داد

دعوت بوکسور قمی به تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان قم از دعوت بوکسور قمی به تیم ملی بوکس جوانان کشورمان برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی خبر داد.

دعوت بوکسور قمی به تیم ملی

رضا کاظم ‌پور امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: در سال‌های اخیر بر روی تعدادی از چهره‌های جوان و آینده‌دار بوکس استان سرمایه‌گذاری خوبی از سوی هیئت صورت گرفته است‌ تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر به آنان زمینه موفقیت بوکس قم در مسابقات مختلف را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین اعزامی که به پیکارهای بوکس قهرمانی کشور داشتیم، بوکسورهای جوان و آینده‌دار قمی در جدال با برترین‌های کشور در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان مقابل حریفان خود به روی رینگ رفتند که اکنون یکی از آنها نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرده و به تیم ملی بوکس رده سنی جوانان دعوت شده است.

دبیر هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: این بوکسور میثم کردنوکر جوان خوش آتیه بوکس استان قم است که از منطقه قهرمان پرور نیروگاه در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان حضور دارد و در وزن منهای 69 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از استعدادهای بوکس قم در مناطق محروم شهر قم فعالیت می‌کنند و نیاز به توجه بیشتر دارند، تاکید کرد: هدف مجموعه هیئت بوکس این است که در سال‌های آینده چند بوکسور در تیم‌های ملی رده‌های مختلف داشته باشیم زیرا از نظر نیروی انسانی در قم هیچ کاستی نداریم، اما فقط با کمبود امکانات مواجه هستیم.

کاظم پور بیان کرد: این موضوع سبب افتخار ورزش قم و به خصوص رشته بوکس استان است که در حال حاضر یک بوکسور قمی در تیم ملی نوجوانان، دو بوکسور قمی در تیم ملی جوانان و یک بوکسور دیگر در تیم ملی بزرگسالان کشورمان عضویت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان، 25 بوکسور به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان دعوت شدند که در بین آنها میثم کردنوکر بوکسور سبک وزن و خوش آتیه بوکس استان قم بعد از درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور، بار دیگر توانایی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: در این اردو بوکسورهایی از سایر استان‌ها نیز حضور دارند که در بین آنها هیئت‌های بوکس استان‌های کرمانشاه، خوزستان و لرستان هر کدام با پنج ملی پوش بیشترین سهمیه را در تیم ملی بوکس دارند.

وی با اشاره به سهمیه سایر هیئت‌ها اظهارداشت: استان سیستان و بلوچستان با سه بوکسور دومین استان دارای بیشترین ملی پوش است در حالی که از توابع تهران نیز دو بوکسور به تیم ملی رده سنی جوانان بوکس کشورمان دعوت شده‌اند و از آذربایجان غربی، قم، تهران، مازندران و زنجان نیز یک بوکسور در تیم ملی جوانان حضور دارد.

کاظم پور تصریح کرد: بوکسورهای دعوت شده به تیم‌های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان از روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه تا نوزدهم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اردوی آماده سازی می‌روند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول