اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

ارتقای جذب سرمایه‌گذاران در البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر ارتقای جذب بیشتر سرمایه گذاران در استان البرز تأکید کرد.

ارتقای جذب سرمایه‌گذاران در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه پنجره واحد استان البرز اظهار داشت: با جذب بیشتر سرمایه‌گذاران می‌توانیم شاهد ارتقاء و رشد همه‌جانبه این استان باشیم.

وی ادامه داد: البته برای رسیدن به این مهم باید زیرساخت‌های حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کرده و زمینه‌های لازم برای جذب این افراد را در البرز ایجاد نماییم.

این مسئول رشد اقتصادی و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با جذب سرمایه‌گذاران می‌توانیم به این مهم نیز دست پیدا کنیم.

فرهادی ادامه داد: برای این که بتوانیم در جذب و حضور پایدار سرمایه‌گذاران موفق عمل کنیم باید اعتماد و اطمینان این قشر را در استان فراهم کرده تا آنان با اطمینان خاطر در البرز سرمایه‌گذاری نمایند، در این راستا با ایجاد پنجره واحد استان سعی کرده‌ایم تا برای تسریع در کار سرمایه‌گذاران قدم برداریم.

وی گفت: بر این اساس تمام تلاش مسئولان در بخش‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید در راستای ارتقای جذب سرمایه‌گذاری باشد.

فرهادی ایجاد پنجره واحد را مهم ارزیابی کرد و افزود: ایجاد این پنجره واحد می‌تواند در تحقق اهداف و رسیدن به رونق اقتصادی بیشتر و جذب سرمایه‌گذاران تأثیرات فراوان داشته باشد.

این مسئول گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که با جذب سرمایه‌گذاران می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده بیشتری نماییم.

وی در ادامه زمینه تأسیس منطقه نمونه گردشگری توچال شهرستانک، منطقه ویژه اقتصادی پیام، قطار شهری کرج را نیز مهم ارزیابی کرد و در پایان گفت: به منظور ارائه گزارش توجیهی طرح‌های موجود به شرکت‌های سرمایه‌گذار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول