اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش‌های راه، مسکن و شهرسازی

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: از سرمایه‌گذاران بخش‌های راه، مسکن و شهرسازی حمایت ویژه می‌شود.

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش‌های راه، مسکن و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس محمد عشایری با اشاره به تعیین نام و شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب در نوروز 1391 اظهار داشت: رسیدن به این چشم‌انداز و تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با وحدت مسؤلان و حمایت مردم به یقین قابل تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: اهدافی مانند جذب و به کارگیری سرمایه‌های عظیم ملی در مسیر توسعه و عمران، هدایت افکار عمومی به سمت اولویت‌های ایران اسلامی، توجه ویژه به ایجاد همدلی و همفکری بین مردم و مسؤلان، زمینه‌سازی برای افزایش تولید داخلی از نظر کمی و کیفی و ... در راستای این شعار بدون تردید استقلال اقتصادی را به ارمغان می‌آورد.

عشایری ادامه داد: در راستای اجرای این شعار می‌بینیم که یکی از عوامل مادی موثر بر افزایش تولید ملی سرمایه‌گذاری‌های جدید است که موجب افزایش نرخ بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری‌های موجود یا ایجاد سرمایه‌گذاری جدید در کشور می‌شود.

وی افزود: از آنجا که سرمایه‌گذاری تخصیص منابع محدود برای تقاضاهای نامحدود تلقی می‌شود، نیاز به بهینه‌سازی امور سرمایه‌گذاری بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در ادامه ابراز داشت: بر همین اساس است که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از ابتدای سال جدید تاکیدات بسیاری بر حمایت از سرمایه‌گذاری‌های داخلی می‌کند و از تمام سرمایه‌گذاران چه در بخش مسکن و چه در بخش راه و شهرسازی دعوت به عمل می‌آورد تا با تعاملی بیش از پیش و با پشتیبانی تمام‌جانبه این وزارتخانه در راستای تحقق شعار مقام عظمای ولایت برای سال جاری حرکت کنیم.

عشایری در پایان بیان کرد: در سال جدید در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی اولویت خود را بر حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش گذاشته‌ایم و با جدیت هر چه تمام‌تر از تمام کسانی که توان، تجربه و سرمایه دارند حمایت می‌کنیم چرا که معتقدیم سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه‌های عمرانی، چرخ‌های توسعه را با سرعت بیشتری به حرکت درمی‌آورد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول