اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه گردشگری کردستان عراق در مازندران:

عباس‌آباد مازندران فرصتی برای سرمایه‌گذاران جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صادرات و واردات عراق و سرپرست گروه گردشگری کردستان عراق در مازندران، عباس‌آباد بهشهر را فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاران جهان عنوان کرد.

عباس‌آباد مازندران فرصتی برای سرمایه‌گذاران جهان است

شیخ مصطفی در حاشیه بازدیدی که به اتفاق پنج تن از همکاران خود از منطقه توریستی و تاریخی عباس آباد بهشهر داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به کشورهای زیادی سفر داشتم اما ایران جایگاه بالاتر و فرصت‌های سرمایه گذاری و گردشگری بیشتری دارد.

وی درباره نتایج بازدید امروز خود از عباس‌آباد گفت: هرچند در این باره هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم و در نشستی که با اتاق بازرگانی خواهیم داشت به نتایج بهتری می‌رسیم اما استان مازندران را بسیار زیبا دیدم و عباس‌آباد به ‌دلیل اینکه ارتفاع بالایی از سطح دریا داشته و مناطق تفریحی، فرهنگی و تاریخی را با هم دارد یکی از گزینه‌های مدنظر ما برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

رئیس اتحادیه صادرات و واردات عراق آماری از تجارت بین کردستان و مازندران نداد و به همین نکته که تعامل خوبی بین این دو استان برقرار است، بسنده کرد.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران درباره حضور هیئت عراقی به این استان تصریح کرد: یک هیئت 25 نفره عراقی از سلیمانیه عراق به سرپرستی شیخ مصطفی رئیس اتحادیه صادرات و واردات عراق شب گذشته وارد مازندران شدند و از صبح امروز به سه گروه شامل خدمات فنی مهندسی، کشاورزی و گردشگری تقسیم شدند تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران بازدید کنند.

غلامرضا عشریه افزود: نخستین بازدید گروه گردشگری از VIPبیمارستان شهید زارع و امکانات و فضاهای اطراف آن با عنوان توریست درمانی بود، سپس به مجتمع تاریخی و فرهنگی عباس آباد بهشهر آمدند و از این مجموعه بازدید کردند.

وی در پایان اظهار داشت: بازدید از موزه تاریخ بابل، شرکت در همایش تجار، بازرگانان و تولید کنندگان در شهرستان آمل از دیگر برنامه‌های این هیئت است که عصر امروز و امشب انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول