اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی کازرون:

تحریم‌ها باعث پیشرفت و خودکفایی ایران شده است

خبرگزاری فارس: مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی کازرون گفت: تحریم‌های احمقانه استکبار علیه ایران باعث پیشرفت و خودکفایی جمهوری اسلامی ایران شده است.

تحریم‌ها باعث پیشرفت و خودکفایی ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمد هادی صحرابان صبح امروز در جمع خبرنگاران وجود منابع و معادن مواد هسته‌ای در ایران را از الطاف الهی به ما دانست و اظهار داشت: از طرفی دانشمندان هسته‌ای ما با توکل بر پروردگار به فناوری هسته‌ای دست یافتند و از طرف دیگر تاسیسات آن را نیز با دست خودمان می‌توانیم بسازیم که این مسئله به معنی ابرقدرت بودن در انرژی هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های احمقانه استکبار علیه ایران باعث پیشرفت و خودکفایی جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: مسئله انرژی هسته‌ای نشان داد که با ایستادگی و پایداری، گام‌های محکم و رو به جلو برداشته می‌شود و هرجا که منفعلانه با دشمنان برخورد کرده‌ایم نه موفقیتی حاصل شده و نه گامی به جلو برداشته‌ایم.

مسئول تحلیل و بررسی دفتر بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به ترورهای دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: این ترورها نشانه خشم، عجز و زبونی دشمنان نسبت به پیشرفت‌های علمی ما بود.

صحرابان اضافه کرد: دشمنان خیال می‌کردند با ترورهای دانشمندان هسته‌ای ایران می‌توانند حرکت شتابان علمی کشور را متوقف کنند، در صورتی که این حرکت آن‌ها نیز احمقانه بود چرا که شاهد افزایش موج استقبال دانشجویان به رشته‌های مورد نیاز دانش هسته‌ای بودیم.

وی با بیان اینکه امروز در باغ شهادت بر روی جهادگران عرصه علم گشوده شده است، ابراز داشت: جوانان ایرانی اگر دیروز باب شهادت و پیروزی را در جهاد نظامی دیدند، امروز آنرا در جهاد علمی می‌بینند.

این فعال سیاسی با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان داشت: آمریکا نه دیروز که با 70 کشور هم‌پیمانش در جنگ نظامی بودیم ابرقدرت بود و تحریم‌هایش جواب داد و نه امروز که به زبونی سیاسی و اقتصادی افتاده، ابرقدرت است که بیاییم با او به مذاکره بنشینیم.

صحرابان با بیان اینکه به اندازه‌ای که آمریکا به ما نیازمند است ما به او هیچ نیازی نداریم، ادامه داد: با توجه به توقعی که از سابقه و بینش سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت می‌رود، سخنانی را از وی می‌شنویم که هم‌نوا با جریانات و رسانه‌های مخالف نظام است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد سرنوشت ابوموسی اشعری در برخی خواص جامعه نباشیم، خاطرنشان کرد: در سخنان اخیر آقای هاشمی رفسنجانی این‌گونه برداشت می‌شود که به کارایی و گره‌گشایی ولایت فقیه بعد از امام اعتقادی ندارد، از این رو آینده نظام بعد از امام را طوری ترسیم می‌کند که عبور از گردنه‌ها و معضلات مشکل است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول