اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

تداوم سکوت در برابر مواضع فرزندان هاشمی‌ رفسنجانی تعجب برانگیز است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد که سیاست تداوم سکوت در برابر مواضع فرزندان هاشمی رفسنجانی و تحرکات آنان تعجب برانگیز است.

تداوم سکوت در برابر مواضع فرزندان هاشمی‌ رفسنجانی تعجب برانگیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور به تشریح ابعاد و نتایج حماسه 9 دی پرداخت.
وی با اشاره به مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی شاهد حماسه‌ها و حرکت‌های سرنوشت‌ساز بسیاری بوده که حماسه 9 دی از برجسته‌ترین آنها به شمار می‌رود.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در آستانه انتخابات سال 88 حرکت‌های فتنه انگیز بسیاری انجام شد، افزود: حرکت‌های جنایتکارانه در سراسر کشور و تحریک قومیتی در آستانه انتخابات رخ داد و در این زمینه تاحدی پیش رفتند که حمایت از فردی چون ریگی را نیز مورد تاکید قرار دادند.
بیگی یادآور شد: مردم ایران بار دیگر محاسبات این افراد را بر هم زدند و با حمایت از رهبری و نظام اسلامی در صحنه حاضر شدند.
وی تاکید کرد: حرکت خاص مردم از انتخابات سال 84 آغاز شد و مسیری ویژه در مسیر عدالت‌طلبی ملت ایران آغاز شد که در این زمینه نیز افراد مقابل مواضعی گرفتند که نشان از خواب و غفلت آنان بود.

مواضع فائزه هاشمی توهین به حماسه 9 دی است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مواضع فرزندان هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات ۸۸ و سال ‌جاری اظهار کرد: مواضعی که این افراد از جمله فائزه هاشمی نشان داده‌اند موجب توهین به حماسه‌هایی از جمله حماسه 9 دی است.
وی افزود: ادامه سکوت در برابر مواضع فرزندان هاشمی رفسنجانی و تحرکات آنان تعجب برانگیز است و معلوم نیست تا چه زمانی این سکوت ادامه می‌یابد.

درباره فرزندان هاشمی باید قاطعانه برخورد کرد
بیگی یادآور شد: سخنان این افراد در موضوعاتی از جمله روند بیداری اسلامی منطقه نیز تعجب برانگیز و نادرست است که نیازمند اعمال مواضعی قاطع در این زمینه و برخورد با آنان هستیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش منطقه یک کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبریز اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فعالیت موثری در سطح استان و کشور داشته و انتخاب تبریز برای برگزاری این همایش نشان از حسن نظر و سابقه درخشان فعالیتی این شهر دارد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول