اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پناهیان:

مردم مجلسی ولایی می‌خواهند/ انتقاد از سیاست‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: مردم مجلسی می‌خواهند که یکپارچه پیرو ولایت و پیگیر امور باشد.

مردم مجلسی ولایی می‌خواهند/ انتقاد از سیاست‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در جمع مردم اردکان و در مسجد جعفرزاده این شهر با بیان اینکه حساس‌ترین انتخابات در جهان، انتخابات ایران اسلامی است، اظهار داشت: انتخابات ایران از پاک‌ترین انتخابات است چرا که ولایت‌فقیه ضامن حفظ و سلامت آرای مردم است.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اقتدار بین‌المللی دارند و پس از بیداری اسلامی در منطقه به عنوان رهبر جهان اسلام شناخته می‌شوند.

پناهیان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه عنوان کرد: به کاندیدایی رای بدهید که ولایت‌پذیری در اوج را سرلوحه امور خود قرار داده باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگانی می‌خواهیم که برای خورشید ولایت آینه باشند، تصریح کرد: این انتخابات یکی از حساس‌ترین انتخابات‌های دوران انقلاب است.

پناهیان خاطرنشان کرد: در چنین برهه حساسی به مجلسی نیاز داریم که یکپارچه، پیرو ولایت و پیگیر امور مردم باشد.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی، عرصه سیاست عرصه بازیگری، دغل‌بازی و نیرنگ نیست بلکه عرصه ایثار، صداقت و صراحت است.

وی با بیان اینکه از اصولگرایان آینده توقع داریم که با ولایت گریزان مبارزه کنند، تاکید کرد: کسی که ولایت گریز باشد هزینه‌ها را در کشور افزایش می‌دهد و نقطه امید دشمنان ایران اسلامی می‌شود.

پناهیان خطاب به مردم تصریح کرد: ببینید چه کسی ولایت‌مدارتر است و به او رای بدهید و با انتخاب خود نظام و کشور را بیمه کنید.

وی با انتقاد از سیاست‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: ایشان معتقدند که اگر گاهی در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم اشکال ندارد و نقطه اختلاف ما با ایشان نیز در همین جاست.

پناهیان با اشاره به تبلیغات سوء‌رسانه‌های خارجی خاطرنشان کرد: دشمنان چشم به انتخابات 12 اسفند دوخته‌اند تا ببینند چه کسانی وارد مجلس می‌شوند و مردم به چه گروه و افرادی اقبال نشان می‌دهند و بر اساس میزان مشارکت و نوع انتخاب شما سیاست‌های خود را تنظیم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز دموکراسی در غرب در آستانه فروپاشی است و این مسئله باعث خجالت و شرم کسانی است که در نظام ولایی جمهوری اسلامی دم از جامعه مدنی و دموکراسی می‌زدند و روزنامه‌هایشان از مقاله‌های این‌چنینی پر بود.

پناهیان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی نمک ولایت را خوردند و نمکدان را شکستند و این سرشکستگی برای همیشه با آنها خواهد ماند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول