اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

محکومیت بیش از 3 هزار پرونده تخلف در رشت

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از تشکیل سه هزار و 82 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی رشت و محکوم به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 6 میلیارد و 702 میلیون ریال خبر داد.

محکومیت بیش از 3 هزار پرونده تخلف در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی صبح امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تشکیل پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروزی اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی نوروز که از ابتدای اسفند 90 تا 15 فروردین 91 ادامه داشت تعداد سه هزار و 82 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی رشت تشکیل و منجر به صدور حکم برای متخلفان شد.

وی، اقدام‌های پیشگیرانه نظارتی و مدیریت بازار و ضرورت حضور فعال و مشارکت موثر سازمان‌های مسئول و مربوطه در امر کنترل بازار را مهم دانست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان یادآور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی با به‌کارگیری حداکثری توان عملیاتی خود و راه‌اندازی گشت‌های مشترک سیار اولویت کاری خود را نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی و کالای پرمصرف گذاشته است.

وی، نظارت بر مراکز اقامتی، پذیرایی، اماکن زیارتی و تفریحی، جایگاه‌های عرضه سوخت، مراکز بهداشتی و درمانی و... را از جمله اقدام‌های تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی نوروز امسال برشمرد.

به گفته قشلاقی، تعداد سه هزار و 82 فقره پرونده تخلف به مبلغ بالغ بر 6 میلیارد و 702 میلیون و 198 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی در ادامه به فعالیت گشت مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، تاکسیرانی و پلیس راهور شهرستان رودسر اشاره و اظهار کرد: طبق اعلام اداره تعزیرات حکومتی رودسر فعالیت این گشت در شهرستان منجر به شناسایی رانندگان متخلف شد.به دنبال افزایش خودسرانه کرایه تاکسی از طرف برخی رانندگان خطوط درون شهری رودسر متخلفان شناسایی و تعزیر شدند.

این مسئول، دریافت غیر قانونی کرایه از طرف رانندگان تاکسی شهری رودسر و ایجاد نارضایتی عمومی را از جمله تخلفات این رانندگان ذکر کرد.

وی، ابراز کرد: در این راستا با هماهنگی دیگر دستگاه‌های نظارتی گروهی متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، تاکسیرانی و پلیس راهور شهرستان در قالب گشت مشترک از خطوط درون شهری رودسر بازدید کردند که تعداد 81 راننده متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و رسیدگی در شعبه نخست تعزیرات حکومتی به مبلغ 28 میلیون و 290 هزار ریال در حق دولت و رعایت تعرفه رسمی محکوم شدند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول