اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دوره کاری دولت دهم

مصوبات هیئت دولت در شرکت برق آذربایجان غربی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تا پایان دوره کاری دولت دهم تمام پروژه‌های نیمه تمام مصوبات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی به اتمام می‌رسند.

مصوبات هیئت دولت در شرکت برق آذربایجان غربی انجام می‌شود

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کل پروژه‌های مصوب در سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی در بخش برق 23 مصوبه بود که تعداد پروژه‌های اتمام یافته 9 پروژه است.

وی تصریح کرد: 14 پروژه نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 30 درصد نیز در این بخش باقی مانده است که در صورت تخصیص نقدینگی تا پایان دوره کاری دولت دهم به اتمام می‌رسند.

این مسئول با اشاره به پیشرفت فیزیکی مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان، اظهار داشت: پروژه‌های دور اول، دوم و سوم سفر هیئت دولت به استان در حال اجرا است و بسیاری از مصوبات دور اول و دوم به بهره‌برداری رسیده‌اند.

کاظمی‌کیا افزود: مصوبات سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی به طور مطلوب و قابل قبولی تحقق یافته‌اند.

وی با بیان اینکه در تلاش برای تحقق 100 درصدی تمام مصوبات سفر هیئت دولت به استان هستیم، گفت: در حال حاضر این مصوبات به صورت چشمگیر و قابل توجهی محقق شده‌اند.

این مسئول پروژه واریانت خط ارومیه گازی به شورا کندی در سال 87 آغاز شده است و در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی پیش‌بینی کرد این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد که تا پایان سال گذشته 16 میلیارد ریال برای این پروژه پرداخت شده است.

کاظمی‌کیا از احداث پست منطقه گلمان که در آن مسکن مهر در حال اجرا است خبر داد و اضافه کرد: این پست در قالب پست دوم 230 کیلوولتی که سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و سال آینده به اتمام می‌رسد اجرایی شده است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون 6 میلیارد ریال پرداخت شده است و 27 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول