اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر جاری

34 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: مردم اصفهان در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بهره‌برداری از 34 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هستند.

34 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان آماده بهره‌برداری است
حمید علاقه‌مندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پروژه‌های اجرایی این مجموعه در اصفهان اظهار داشت: طی ایام دهه فجر جاری پروژه‌های تجهیز پست زمینی در خیابان رباط، نصب مودم قرائت از راه دور لوازم اندازه‌گیری در محدوده امور شمال‌غرب، نصب پست زمینی و پست هوایی و کابل‌کشی در خیابان ابن‌سینا افتتاح می‌شوند.

وی به احداث شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ترانس هوایی در محدوده امور شمال غرب اشاره کرد و ادامه داد: بهینه‌سازی شبکه فرسوده خیابان استاد همایی، احداث شبکه فشار متوسط هوایی در خیابان بابک، کابل‌کشی فشار متوسط و نصب ترانس هوایی در خیابان آتشگاه و بزرگراه شهید خرازی نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های اجرایی این شرکت در ایام دهه فجر جاری تصریح کرد: مردم اصفهان در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بهره‌برداری از 34 پروژه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هستند.

وی به احداث شبکه فشار متوسط هوایی در خیابان سعدی در رهنان اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از احداث کابل خود‌نگه‌دار و نصب ترانس هوایی در خیابان‌های امام خمینی(ره) و آتشگاه، کابل‌کشی فشار متوسط و نصب ترانس زمینی در خیابان باهنر و ناژوان و احداث روشنایی معابر خیابان اشراق نیز در دهه فجر جاری صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان تاکید کرد: پروژه‌های کابل‌کشی و تجهیز پست زمینی خیابان‌های اشراق و غرضی، احداث شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ترانس هوایی در خیابان‌های مصلا، کاوه و مدرس نیز آماده بهره‌برداری در ایام دهه فجر جاری هستند.

وی به بهره‌برداری از احداث شبکه فشار متوسط هوایی و نصب پست کیوسکی در خیابان آل‌خجند اشاره کرد و بیان داشت: احداث شبکه هوایی و زمینی در خیابان جی، کابل‌کشی فشار متوسط زمینی خیابان ملاصدرا، تجهیز پست زمینی خیابان مصلا و تعویض کابل‌های فرسوده خیابان نظرشرقی نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اضافه کرد: احداث شبکه هوایی و نصب ترانس هوایی رامشه، هرند و جرقویه و احداث شبکه فشار متوسط هوایی شهرک صنعتی سگزی، احداث روشنایی معابر ورزنه از پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شرکت در ایام دهه فجر جاری است.

وی گفت: پروژه‌های اجرایی ارسال قبض مشترکین از طریق پیامک و امکان رؤیت سوابق قبوض و سوابق پرداخت مشترکین از طریق پایگاه اینترنتی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ایام دهه فجر جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول