اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان:

20 رشته جدید به دانشگاه آزاد کاشان اضافه شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از ایجاد 20رشته در این دانشگاه طی یک سال گذشته خبر داد.

20 رشته جدید به دانشگاه آزاد کاشان اضافه شد

منصور دیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از این تعداد رشته، مجوز دریافت یک رشته در مقطع دکترا و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین سه رشته در مقطع کارشناسی پیوسته اخذ شده است.

وی، رشته دکترای زبان ادبیات فارسی و رشته‌‌های کارشناسی ارشد نساجی، مکاترونیک، پلیمر، مکانیک و مهندسی شیمی نساجی را از جمله این رشته‌ها اعلام کرد و از پذیرش دانشجو در برخی از این رشته‌ها خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: مجوز سه رشته کارشناسی پیوسته رباتیک، معماری و برق نیز دریافت و به دیگر رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است.

دیاری با اشاره به اینکه رشته‌های مورد نیاز بازار و صنعت مورد توجه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است، بیان کرد: رویکرد این دانشگاه در رشته جدید بیشتر به سمت رشته‌های تحصیلات تکمیلی و میان رشته‌ای است.

وی همچنین از افزایش 10 درصدی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد و با اشاره به اینکه، بالغ بر 12 نفر به هیئت علمی این دانشگاه اضافه شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود طی مدت یک سال آینده 10 درصد دیگر به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اضافه شود.

دیاری با اشاره به دریافت اخذ مجوز کمیته منتخب در این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه‌های بسیار بزرگ و جامع می‌توانند چنین کمیته‌ای را که برای ارتقای اساتید است، داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه، این کمیته پیش از این در نجف‌آباد اصفهان تشکیل شده و تمامی واحدها برای ارتقای اساتید، باید مدارک خود را به نجف‌آباد ارسال می‌کردند، ابراز کرد: با اخذ مجوز کمیته منتخب، از این به بعد تصمیم‌گیری برای ارتقای اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان انجام می‌شود. 

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول