اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

باید اساتید مومن و انقلابی را در دانشگاه آزاد جذب کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید اساتید مومن، متقی و انقلابی با بیان جذاب و شیوا را شناسایی و در این مجموعه جذب کنیم.

باید اساتید مومن و انقلابی را در دانشگاه آزاد جذب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فرهاد دانشجو سه شنبه شب در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: تاکنون تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای رشد و شکوفایی این مجموعه انجام شده است، اما متاسفانه ارتقاء سطح کیفی دانشگاه آزاد متناسب با رشد کمی آن انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت جدید این مجموعه است، خاطرنشان کرد: هدف مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، تثبیت فرهنگ دینی و اسلامی در همه زوایا و برداشتن گام‌های مثبت و موثر در این راستا خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را از نظر تعداد دانشجو، بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام عنوان کرد و افزود: برای دستیابی به قله‌های علمی و رشد اخلاقی و معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات گسترده‌ای بر پایه پژوهش‌های علمی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بومی‌سازی علوم به ویژه علوم اسلامی در دانشگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طی سال‌های متمادی از نظر کمی رشد خوبی داشته و این امر تنها با مشارکت همه مسئولان و نهادها محقق شده است.

دانشجو همچنین ارتقاء سطح معنوی و اعتقادی در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار دانست و گفت: باید اساتید مومن، متقی و انقلابی با بیان جذاب و شیوا را شناسایی و در این مجموعه جذب کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه برای توسعه فرهنگی به فکر و عقیده و آگاهی نیاز داریم، تصریح کرد: باید با دقت و پشتکار بیشتری به این مسئله نگاه کرد و مقوله آموزش و پژوهش را که بسیار حایز اهمیت است، مورد توجه قرار دهیم.

فرهاد دانشجو که اسفندماه سال گذشته به پیشنهاد هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رأی قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست این مجموعه منصوب شد، در نخستین سفر استانی خود امروز در شهر مقدس قم حضور یافت و با حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، مکارم شیرازی و مقتدایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ی10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول