اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد

ایجاد تسهیلات نوروزی در دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: با ایجاد تسهیلات نوروزی در دانشگاه آزاد گچساران، آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی در این واحد دانشگاهی ایجاد شده است.

ایجاد تسهیلات نوروزی در دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز جلسه هم‌اندیشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با کارکنان این واحد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو و آغاز سفرهای نوروزی برگزار شد.

* عید نوروز فرصتی برای قوی‌شدن ابعاد خداشناسی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این جلسه اظهار کرد: کارکنان و مجموعه هیئت علمی و دانشجویان این واحد دانشگاهی موفقیت‌های مختلفی را در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی، علم و دانش و در انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی در سال 90 کسب کردند.

سید یعقوب زراعت‌کیش با قدردانی از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استمرار حضور در صحنه‌های مختلف و تلاش برای افتخارآفرینی و کسب موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف توسط دانشجویان و اساتید را خواستار شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز ابراز داشت: تحول و دگرگونی در طبیعت مظاهر صنع خداوند بوده و یکی از نعمت‌های خداوند بر بشر و مخلوقات است.

زراعت‌کیش تصریح کرد: نظاره کردن به کوه‌ها، درختان و دشت‌های سرسبز انسان را به اوج رازهای خلقت الهی متوجه می‌کند و از این طریق ریشه و ابعاد خداشناسی قوی می‌شود.

مقام عالی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: در این ایام تحولی بزرگ در طبیعت ایجاد و خفتگان بیدار شده و از این دوباره زنده شدن‌ها توجه به قیامت برای انسان یادآوری می‌شود.

زراعت‌کیش با تأکید بر آمادگی همیشگی انسان برای حضور در محضر خداوند خاطرنشان کرد: عید نوروز فرصتی مناسب برای زدودن گناه از دل و آغاز زندگی دوباره است.

* کسب رتبه‌های کشوری ارزشمند در دانشگاه آزاد گچساران در سال 90

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه باید در ایام نوروز دل‌ها را خانه‌ تکانی کرد، یادآور شد: این ایام فرصت خوبی برای فراموشی کینه‌ها و قطع رحم‌ها بوده و باید با تواضع و فروتنی دل‌های اطرافیان خود را شاد کرد و خودمان را به آرامش برسانیم.

زراعت‌کیش با اشاره به ایجاد تسهیلات مطلوب نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان داشت: با تمام توان آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی در این واحد دانشگاهی مهیا شده است.

وی افزود: همکاران و کارکنان دیگر واحدهای دانشگاهی از تمام نقاط ایران اسلامی می‌توانند با هماهنگی با مسئولان اسکان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از تسهیلات ایجاد شده استفاده نمایند.

زراعت‌کیش سفر به گچساران و زیارت مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) و نیز بهره‌مندی از طبیعت زیبای این شهر را به عنوان پیشنهاد به مسافران و گردشگران نوروزی عنوان کرد.

این مقام علمی گچساران با اشاره به کسب موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال 90 ابراز داشت: در مباحث فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی، مالی، عمرانی و دانشجویی رتبه‌های کشوری ارزشمندی در سال 90 برای این واحد دانشگاهی کسب شده است.

زراعت‌کیش کسب این موفقیت‌ها را به سبب تلاش شبانه‌روزی کارکنان، اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این واحد دانشگاهی دانست.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه بسته‌های دیداری، شنیداری و گفتاری نماز به تمامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اهدا شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول