اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی و ردیابی وضعیت سموم توزیع‌ شده

طرح مانیتورینگ سموم در خراسان‌رضوی اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح مانیتورینگ سموم با هدف بررسی و ردیابی وضعیت سموم توزیع شده و تدارک سموم در استان در حال انجام است.

طرح مانیتورینگ سموم در خراسان‌رضوی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی، شیرین بهادر اظهار داشت: این طرح به صورت ملی و از طرف سازمان حفظ نباتات کشور در حال پیگیری است که هم‌اکنون در استان‌های تهران، اصفهان و خراسان‌رضوی به عنوان پایلوت در حال اجراست.

بهادر با اشاره به برنامه‌های اجرایی این طرح در استان گفت: در گام اول کلاس توجیهی برای صاحبان فروشگاه‌های توزیع سموم دفع آفات نباتی برگزار و نرم‌افزار مربوط به طرح تحویل آنان شد.

وی افزود: هر کدام از فروشگاه‌ها دارای نام کاربری و رمز عبور هستند که با ورود به سامانه می‌توانند تمام اطلاعات خود را از قبیل خرید و فروش سموم به کشاورزان را وارد کنند.

مدیر حفظ نباتات سازمان اظهار داشت: با تکمیل اطلاعات سامانه امیدواریم در سال 91 تمام فعالیت‌های مربوط به فروش و تدارک و توزیع سموم توسط سیستم مانیتورینگ انجام شود.

بهادر اضافه کرد: این سیستم توسط واحد سموم این مدیریت کنترل و نظارت می‌شود.

وی به فواید این سیستم اشاره کرد و گفت: با استفاده از این سیستم کانال‌های توزیع نظارت شده و قابل رصد هستند و وجود هرگونه مشکلی قابل پیگیری است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول