اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

تحقق شعار امسال با کار و تلاش امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تحقق شعار امسال با کار و تلاش امکان‌پذیر است.

تحقق شعار امسال با کار و تلاش امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار خرم‌آباد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مسئولان لرستانی باید با تلاش و کوشش در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه اشتغال جوانان بیکار لرستانی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری بالا زیبنده استان لرستان نیست، اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی مسئولان لرستان باید با برگزاری جلسات مکرر در رفع معضل بیکاری استان لرستان تلاش کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: برای رفع مشکل بیکاری در لرستان باید کارخانه‌های معتددی احداث شود.

صادقی در ادامه با بیان اینکه باید به دنبال تولید ملی و سرمایه داخلی باشیم، خاطرنشان کرد: کار و تولید ملی جلوی بیکاری را می‌گیرد، تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی پیشرفت جامعه و وابستگی کشور به خارج را در زمینه اقتصادی برطرف می‌کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولان باید به فرمان مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری لبیک بگویند.

صادقی در ادامه با بیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی مناسب و اصولی، مردم را نسبت به مصرف کالاها و تولیدات داخلی ترغیب و تشویق کنیم، گفت: برای اینکه به تولید ملی برسیم، کیفیت کالاهای داخلی باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان و هم‌چنین صاحبان واحدهای تولیدی قرار گیرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و تسلیت این ایام گفت: حضرت زهرا(س) بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان است و سیره و روش این حضرت باید برای تمام زنان مسلمان به عنوان یک سرمشق و الگو مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه روز ملی فناوری هسته‌ای را به ملت ایران به خصوص دانشمندان هسته‌ای تبریک گفت.

صادقی در ادامه خطبه‌ها سالروز شهادت شهیدان محمدباقر صدر،  مرتضی آوینی و شهید امیر سپهبد صیادشیرازی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول