اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

مشاجره مجلس و دولت به گفت‏وگو تبدیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان تأکید کرد: در برهه کنونی، برخی مشاجره‏ها و گاهی سخن‏پراکنی‏هایی را بین مجلس و دولت شاهد هستیم که باید به گفت‏وگو تبدیل شود.

مشاجره مجلس و دولت به گفت‏وگو تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و در روزی بهاری در مسجد امام سمنان خوانده شد، اظهار کرد: در برخی مواقع شاهد صحنه‏های چندان جالبی در ارتباط بین دولت و مجلس نیستیم و باید تأکید کرد که مشاجره مجلس و دولت به هیچ وجه مورد قبول مردم و نظام نیست.

وی تصریح کرد: با برخوردی منطقی و برگرفته از آموزه‏های دین مبین اسلام، باید مشاجره‏های مجلس و دولت را به شکل گفت‏وگوهای سازنده درآورد و با این نوع رویه در رفع مشکلات موجود در کشور کوشید.

امام جمعه سمنان در ادامه سخنان خود در این بخش از همه نمایندگان مجلس و دولت‏مردان کشورمان خواست تا با اقدام صحیح خود، شادی سال جدید را که هم‌چنان در کام ملت بزرگ ایران وجود دارد، به تلخی مبدل نسازند.

شاهچراغی اضافه کرد: مشاجره‏های مجلس و دولت این شادی را به تلخی تبدیل می‏کند و باید به شدت از این نوع اقدامات دوری کرد.

وی با بیان اینکه ممکن است در برخی موارد این مشاجره‏ها به مردم و سطوح مختلف جامعه نیز منتقل شود، گفت: در این صورت، این درگیری‏های لفظی نه تنها در راه اعتلای کشور نخواهد بود، بلکه به وحدت جامعه نیز ضربه می‏زند و اتحاد ملی را خدشه‏دار می‏سازد.

امام جمعه سمنان هم‌چنین نسبت به مراقبت برای قطع کردن دست‏هایی که در کار است تا همواره به وحدت مردم ایران ضربه بزند، هشدار داد و خواستار مراقبت بیشتر در این زمینه شد.

نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن هفته سلامت اشاره کرد و توجه به سلامت فردی و اجتماعی را یکی از مهم‏ترین تأکیدات دین مبین اسلام دانست.

شاهچراغی اضافه کرد: سلامت یکی از نیازمندی‏های اساسی انسان محسوب می‏شود و بهداشت نیز سرمایه نفیسی بوده که باید به خوبی به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه تنها سلامتی جسم به درد انسان نمی‏خورد و باید به پاکیزگی و رشد روحی نیز توجه داشت، یادآور شد: همواره باید تمام کوشش ما در این باشد که خود را از لحاظ سلامت روحی ارتقاء دهیم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: در هفته سلامت باید به دین و اخلاق مردم به صورت توأمان توجه شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول