اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع منتخبان مجلس نهم

آیت الله موسوی جزایری: مجلس نهم از تجربیات حداد عادل استفاده کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: منتخبان مجلس نهم بایستی از تجربیات ارزشمند حداد عادل استفاده کنند.

آیت الله موسوی جزایری: مجلس نهم از تجربیات حداد عادل استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، آیت الله سیدمحمد علی موسوی‌جزایری در همایش میثاق منتخبان مجلس نهم با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری در محل یادمان مشهد شهدای شلمچه اظهار کرد: نمایندگی مجلس مسئولیت بسیار خطیر و نگهداری و حفاظت از آن نیز سنگین است.

وی با اشاره به  اینکه جهت‌گیری مجلس تنها بر اساس میزان تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از ولایت فقیه قابل ارزیابی است خاطرنشان کرد: مجلسیان هر چه قدر در مسیر ولایت فقیه گام بردارند و منویات رهبری را تحقق بخشند از کارنامه خوبی در بین آحاد مردم برخوردار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به واقعه تاریخی توطئه مسجد ضرار و تخریب آن به دستور پیامبر اکرم گفت: مسجدی که در مسیر غلطی قرار دارد و از مسیر ولی زمان که در آن زمان حضرت نبی اکرم(ص) بود تخریب شد و این نشان می‌دهد که حتی مسجد که خانه خدا محسوب می‌شود اگر از مسیر ولی خارج شود بایستی تخریب و فنا شود.

وی ادامه داد: برای ارزشیابی عملکرد تک تک نمایندگان ملاک میزان همراهی با ولی فقیه است و مجلس در میزان تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ارزیابی می‌شود.

وی با نصحیت منتخبان مردم در مجلس به لزوم رعایت تقوای الهی گفت: نمایندگان بایستی مراقب باشند از وظیفه سنگینی که بر دوششان قرار داده شده به خوبی محافظت کنند.

وی گفت: نمایندگان برای پیروزی در کارهای خود بایستی به خدای متعال، پیامبر اکرم (ص) متکی باشند.

وی ارتباط با آرمان‌های والای شهدا و خیل عظیم بسیج را ضامن صیانت نمایندگان عنوان کرد و افزود: هر چه قدر با شهدا و مناطق عملیاتی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ارتباط برقرار کنیم حقیقتاً این راه سازنده است و ما را از خطا و اشتباه مصون می‌دارد.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: راه شهدا راه قابل اعتمادی است چرا که شهدا خونشان را در راه خدا نثار کردند و به این خاطر آنها بیمه شده‌اند لذا حرکت در مسیر چنین انسان‌های والایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تجارب ارزشمند حدادعادل در مجالس مختلف و همچنین مقاطع مختلف انقلاب تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم بایستی از این تجربیات ارزشمند بیشتر بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: راه مجلس راه حساسی است.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول