اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

699 کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف 699 کیلو و 374 گرم انواع مواد مخدر طی سال گذشته در این استان خبر داد.

699 کیلو مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

 محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: این مواد مخدر شامل؛ 187/55 کیلوگرم هروئین ( کریستال) 081/535 کیلوگرم تریاک، 902/0 کراک بوده است.

وی همچنین میزان کشفیات گراس را 759/82 کیلوگرم، شیشه 517/2 کیلوگرم و سایر مواد مخدر را طی سال گذشته 801/14 ذکر کرد.

به گزارش فارس جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنین با اشاره به کشف 100 کیلوگرم  انواع مواد مخدر از یک باند اظهار داشت:حدود 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر از این باند  توسط  مأموران کشف و ضبط شد.

وی افزود: این باند بین‌المللی مواد مخدر طی تعطیلات نوروزی امسال توسط عوامل انتظامی با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت، شناسایی و اعضای آن  دستگیر شدند.

به گفته یزدان‌پناه این باند قصد داشت تا مواد مخدر را از سیستان و بلوچستان به خراسان شمالی حمل و در این استان توزیع کند که در محور ارتباطی بجنورد به شیروان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از ناحیه قاچاقچیان 27 کیلو و 550 گرم تریاک و 67 کیلو و 270 گرم پودر حشیش کشف و ضبط شد.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به اینکه علاوه بر مواد مخدر کشف شده، یک دستگاه کامیون و خودروی سواری که جاده صاف کن برای حمل این مواد مخدر به استان بود، توقیف شد، گفت: سه دستگاه تلفن همراه نیز از ناحیه متهمان کشف و ضبط شد.

وی یاد آور شد: در این ارتباط پرونده‌ای از سوی مأموران انتظامی استان تشکیل و اعضای این باند بین‌المللی مواد مخدر به مقامات قضایی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول