اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی خبر داد

مشهد سال 91 میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی جهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی از میزبانی مشهد برای مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات بین‌المللی این رشته در سال آینده خبر داد.

مشهد سال 91 میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا وجدانی اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه‌ای که فدراسیون شطرنج به دلیل فعالیت‌های موفق خراسان‌رضوی در سال‌های گذشته به هیئت استان دارد، وقایع بزرگ این رشته ورزشی با هماهنگی خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی افزود: بر این اساس برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی جهان، مسابقات بین‌المللی، بیست و یکمین دوره مسابقات فجر و برگزاری کلاس‌های داوری درجه یک در فروردین‌ماه 91 ویژه مربیان و نیز میزبانی دوره‌های مربیگری با حضور مربیان تیم ملی از اهم فعالیت‌های این هیئت در سال 91 خواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد این هیئت در سال 90، تصریح کرد: کسب عنوان هیئت برتر کشور در 2 سال متوالی، از دیگر افتخارهای این هیئت محسوب می‌شود و امید است هیئت شطرنج خراسان‌رضوی برای سومین سال پیاپی نیز این عنوان را آن خود کند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان‌رضوی میزبانی مسابقات بین‌المللی فجر برای دو سال پیاپی، میزبانی موفق مسابقات آسیایی در آخرین دوره مسابقات فجر و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در اردیبهشت‌ماه را از دیگر فعالیت‌های این هیئت در سال جاری عنوان کرد.

وجدانی افزود: هیئت شطرنج خراسان‌رضوی هم‌چنین میزبانی جشنواره سراسری قهرمانی بانوان کشور، میزبانی مسابقات شطرنج جام رمضان و برگزاری مسابقات قهرمانی رده‌های سنی استان را نیز برعهده داشته است.

رئیس هیات شطرنج خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در بهمن‌ماه امسال، گفت: سه رویداد ورزشی شامل میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی کشور، برگزاری دومین دوره جام بین‌المللی فردوسی و به طور هم‌زمان میزبان پنجمین دوره جام بین‌المللی بانوان فجر با عنوان "خیام بزرگ" در بهمن‌ماه سال 90 از سوی هیئت شطرنج خراسان‌رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول