اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد بزرگ شطرنج روسیه:

ایرانی‌‌ها می‌توانند سرآمد شطرنج جهان باشند

خبرگزاری فارس: استاد بزرگ شطرنج روسیه گفت: شطرنج‌بازان ایرانی با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند در سطح جهان خود را مطرح کرده و سرآمد باشند.

ایرانی‌‌ها می‌توانند سرآمد شطرنج جهان باشند

استاد بزرگ بین‌المللی شطرنج روسیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضورش در دو جام بین‌المللی کشورمان اظهار کرد: شطرنج‌بازان ایرانی با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند در سطح جهان خود را مطرح کنند و سرآمد شطرنج‌بازان دیگر کشورها باشند.

اولگ کورینف که در رقابت‌های شطرنج بین‌المللی سردار آزادگان قزوین حضور پیدا کرده است، با اشاره به توانمندی‌های بالای ایرانی‌ها در این رشته ورزشی افزود: در صورت توجه بیشتر مسئولان این رشته ورزشی به شطرنج، ایرانی‌ها می‌توانند در دنیا خودی نشان دهند زیرا این ظرفیت در شطرنج‌بازان ایرانی به اندازه لازم وجود دارد.

استاد بزرگ شطرنج روسیه که هفته قبل در جام بین‌المللی خزر رشت نیز حاضر بود، خاطر نشان کرد: از خیلی وقت پیش دوست داشتم که به ایران سفر کنم و این کشور را از نزدیک ببینم، امروز از اینکه در ایران به سر می‌برم خوشحال هستم.

وی شرایط میزبانی ایرانی‌ها از جام بین‌المللی شطرنج سردار آزادگان قزوین را مناسب و قابل قبول برشمرد و تأکید کرد: تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی خوب در قزوین فراهم شده است که جای تقدیر و تشکر فراوان از مسئولان برگزار کننده و مردم خون‌گرم قزوین را دارد.

کورینف با اشاره به اینکه جوایز خوبی برای مسابقات بین‌المللی سردار آزادگان در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد که بتواند با قهرمانی در این مسابقات این جوایز را از آن خود کند.

اولگ کورینف تا پایان دور ششم رقابت‌های شطرنج بین‌المللی سردار آزادگان با کسب پنج امتیاز و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به سایر رقیبان در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول