اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور نهم رقابت‌های شطرنج جام خزر

استاد بزرگ شطرنج هلند صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: سرگئی تیویاکف استاد بزرگ شطرنج هلند و قهرمان اروپا پس از ناکامی در دوره‌های قبل، در دور نهم رقابت‌های شطرنج جام خزر صدرنشین شد.

استاد بزرگ شطرنج هلند صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور نهم رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر ظهر امروز در مجتمع ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

سرگئی تیویاکف استاد بزرگ شطرنج هلند و قهرمان اروپا که در دورهای نخست و دوم این رقابت‌ها موفق به کسب نتایج خوب نشده بود در دور نهم رقابت‌های جام خزر صدرنشین جدول شد.

استاد بزرگ شطرنج هلند به همراه اولگ کرنیف استاد بزرگ روسیه، گیگا کاپارادزه از گرجستان و پویا ایدنی از ایران با کسب هفت امتیاز در صدر جدول گروه A این دوره از رقابت‌ها که شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی بالای 2100 حضور دارند، قرار گرفتند.

در جدول گروه B دور نهم رقابت‌های جام خزر شطرنج‌بازان دارای ریتینگ بین‌المللی زیر 2100 نظیر مراد نوری از جمهوری آذربایجان، سولخان سیربیلادزه از گرجستان و علی موسوی از ایران با کسب هشت امتیاز در صدر قرار گرفتند.

شطرنج‌بازان زیر 14 سال در گروه D نیز در رقابت‌های دور نهم موفق به کسب رتبه شدند و آرین یوسفی‌کیا از ایران با کسب هشت امتیاز در صدر قرار گرفت و آرین بشیری دیگر شطرنج‌باز ایرانی با کسب 7.5 امتیاز در تعقیب صدرنشین است.

دهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر با حضور 530 شطرنج‌باز از ایران و 11 کشور خارجی تا 17 اسفند جاری در رشت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول