اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

حضور بخش خصوصی در حمایت از تولید ملی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، زمان آن فرارسیده که بخش خصوصی خود وارد میدان اقتصادی شود.

حضور بخش خصوصی در حمایت از تولید ملی اثرگذار است

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات اولیه خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان در زمینه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی بیان داشت: در روزهای آغازین سال جاری یک هیئتی از طریق این نهاد در استان انتخاب شد که از کارشناسان زبده صنعتی هستند.

وی به تسریع اجرایی شدن این شعار اشاره کرد و اظهار داشت: با انتخاب این کمیته ما یک کار اجرایی انجام می‌دهیم که با کیفیت باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: این کمیته مرکب از هفت نفر از صنعتگران با تجربه‌ و سه نفر از اساتید دانشگاهی هستند.

وی اجرایی شدن این فرمایش رهبر معظم انقلاب را اقدامی م<ثری برای اقتصاد کشور از لحاظ برون‌مرزی و درون‌مرزی عنوان کرد و افزود: با کار، فعالیت، بهره‌وری بهتر و بیشتر مشکلاتی که بر سر راه اقتصاد و اشتغال کشور است رفع می‌شود.

سهل‌آبادی اقدامات مسئولان کشور در زمینه دنبال نمودن برنامه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید برای رسیدن به اهداف متناسب با شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کنار عنوان کردن مشکلات خود راه‌کارهایی را نیز ارائه دهیم و فقط به ذکر بهانه‌جویی بسنده نکنیم.

وی تأکید کرد: زمان آن فرارسیده که بخش خصوصی خود وارد میدان اقتصادی شده و اقداماتی را در این زمینه انجام دهد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: نزدیک بودن فعالیت‌ها و مأموریت خانه صنعت، معدن و تجارت و استفاده از این بخش خصوصی کمک شایانی را به بخش دولتی می‌کند.

وی به اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و بیان داشت: واگذاری فعالیت‌های قابل واگذاری و برون‌سپاری به خانه‌های هر استان به کوچک‌سازی دولت نیز کمک شایانی کرده و بخش خصوصی می‌تواند نگاه کارآمدتری را نسبت به تدوین قوانین و روان‌سازی و اجرا کردن این مصوبات داشته باشد.

سهل‌آبادی اضافه کرد: برای دست‌یابی و نیل به اهداف سند چشم‌انداز و اصل 44 قانون اساسی استفاده از پتانسیل بخش خصوصی راه‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: دید متفاوت، کارشناسانه و تجربه بخش خصوصی تنها راه درمان اقتصاد کشور است که با تبیین از آن می‌توان بسیاری از تحریم‌های خارجی را از میان برداشت.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول