اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

خطبه حضرت زهرا (س) تشریح و ترویج شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: خطبه حضرت زهرا (س) باید برای جلوگیری از بعضی اقدام‌های خرافی در جامعه تشریح و ترویج شود.

خطبه حضرت زهرا (س) تشریح و ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به رواج بعضی از اقدام‌های خرافی و حرکت‌های نادرست اظهار داشت: خطبه حضرت زهرا (س) باید تشریح و ترویج شود.

وی تفرقه را موجب ناکامی در کارها دانست و بر وحدت بین افراد مختلف جامعه تأکید کرد و ابراز داشت: امام و رهبری محور وحدت هستند و ما باید ولایت را اصل بدانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان نیز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: به مناسبت صدمین سفر استانی رئیس جمهوری جشنواره‌هایی در خراسان رضوی و دیگر استان‌ها برگزار و دستاوردهای سفرها به نمایش گذاشته می‌شود.

کریم مهرشاد خواستار ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی فضاهای اداری و نیروی انسانی و رعایت مکاتبه‌های اداری در استان کرمان شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید دوره‌های معرفت را طی کنند، ابراز داشت: بخشی از این دوره‌ها به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده می‌شود.

در این نشست همچنین مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان داشت: بانوان استان کرمان در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت مطلوبی دارند.

رویا دیوان‌بیگی از آمادگی اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری کرمان برای اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول