اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله وحید خراسانی:

مراسم‌ شهادت حضرت زهرا (س) باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهادت امام صادق (ع) و شهادت حضرت علی (ع) باید شهر قم یکپارچه سیاه‌پوش شده و این ایام به صورت ویژه گرامی داشته شود.

مراسم‌ شهادت حضرت زهرا (س) باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله حسین وحیدخراسانی در دیدار شهردار و مدیران شهرداری قم با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم اظهار داشت: شهر قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و حوزه علمیه قم و حضور علما، فضلا و دیگر اهمیت شهر قم که در احادیث و روایات متعدد از جایگاه این شهر یاد می‌شود از سه جنبه حائز اهمیت است که این مسئله مسئولیت شما مدیران را در ارائه خدمات چند برابر می‌کند.

وی در خصوص توصیف مردم و شهر قم گفت: قمیون و مردم قم حافظ آثار اهل بیت هستند و شهر قم مرکز علم و تشیع بوده و پایگاه جهان اسلام است و عظمت آن بر همگان آشکار است.

آیت‌الله وحیدخراسانی در ادامه با اشاره به وجود علما و فضلا در شهر مقدس قم چه در گذشته و چه در حال حاضر اذعان کرد: حوزه‌ای که در شهر قم وجود دارد در تمام عالم مانند ندارد و اکثر علما و فضلای نخبه در حوزه علمیه قم هستند.

وی افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهادت امام صادق (ع) و شهادت حضرت علی (ع) باید شهر قم یکپارچه سیاه‌پوش شده و این ایام به صورت ویژه گرامی داشته شود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول