اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد خراسان شمالی:

مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال خراسان شمالی تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مجتمع‌های فرهنگی استان به 300 نرم افزار مجهز هستند.

مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال خراسان شمالی تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات الکترونیکی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال را یک میلیارد و 50 میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر دو مجتمع فرهنگی دیجیتال در شهرستان بجنورد و یک مجتمع در شیروان راه اندازی شده است.

ثابت‌قدم‌وحید مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال شهرستان بجنورد را مجتمع گلشن و علی بن ابیطالب ذکر کرد و گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال گلشن به 38 سیستم رایانه‌ای مجهز است.

وی تصریح کرد: مجتمع گلشن تاکنون برای 5 نفر اشتغالزایی کرده و فضای این مجتمع 210 متر‌مربع است و اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال برای خرید تجهیزات این مجتمع هزینه شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین تعداد سیستم‌های رایانه‌ای مجتمع فرهنگی علی بن ابیطالب شهرستان بجنورد را 10 سیستم عنوان کرد.

وی اظهار داشت: فضای این مجتمع فرهنگی 100 مترمربع است که اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال برای خرید و تجهیز این مجتمع هزینه شده است.

ثابت‌قدم‌وحید در ادامه تعداد سیستم‌های رایانه‌ای خریداری شده برای مجتمع فرهنگی شهرستان را شیروان را 26 سیستم عنوان کرد و گفت: برای خریداری تجهیزات الکترونیکی این مجتمع اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال هزینه شده است و تاکنون نیز چهار نفر در این مجتمع مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول