اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار صورت گرفت

کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی کانون پرورشی در کرمان

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان صبح امروز در خیابان بهارستان شهر کرمان با حضور استاندار کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی کانون پرورشی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری این کانون اظهار داشت: مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورشی در زمینی به مساحت حدود یک هزار متر ‌مربع احداث می‌شود.

مسعود گنجعلیخانی افزود: مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با 4 هزار متر ‌مربع زیربنا در چند طبقه احداث می‌شود.

وی پیش‌بینی برای زمان ساخت مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را سه سال ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه از چهار راه ولی‌عصر (عج) تا فرودگاه بین‌المللی کرمان مرکز کانون پرورشی وجود نداشت و 50 درصد جمعیت شهر کرمان در این منطقه هستندٰ، ساخت این مجتمع ضروری بود.

گنجعلیخانی تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی معاون اداری مالی و سرپرست طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار کرمان در زمینه ساخت این مجتمع تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه زمین مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از 20 سال قبل به این منظور در اختیار کانون پرورشی قرار گرفته بود، عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌های صورت گرفته این مجتمع قرار بود در سال جاری کلنگ‌زنی شود که این امر در صبح امروز با حضور استاندار کرمان میسر شد.

گنجعلیخانی ابراز داشت: مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همکاری کانون کشور و استانداری و فرمانداری کرمان احداث می‌شود و به کودکان و نوجوانان کرمانی خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول