اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی خبر داد

احداث مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: احداث یک واحد مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در ارومیه هم اکنون در دست اقدام است.

احداث مجتمع فرهنگی نمایشگاهی در ارومیه

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این مجتمع در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع هم‌اکنون در دست احداث است که اسکلت‌بندی آن به مراحل پایانی خود رسیده است.

وی تصریح کرد: تاکنون اعتباری به میزان 250 میلیون تومان برای احداث این مجتمع هزینه شده است که در صورت تخصیص 200 میلیون تومان به مراحل پایانی رسیده و برای بهره‌برداری آماده می‌شود به طوری که پیش‌بینی می‌شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تداوم داشتن عملیات ساخت و ساز در سه ماه آینده برای بهره‌برداری آماده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع محل مناسبی در اختیار هنرمندان، اهالی مطبوعات و ... قرار می‌گیرد تا در این محل به برپایی نمایشگاه‌هایی در سطوح استانی و ملی مبادرت کرده مقدمات لازم برای برپایی کیفی نمایشگاه‌ها فراهم کنند چرا که یک مکان ثابت با امکانات مورد نیاز در اختیار خواهند داشت.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث خانه‌رسانه در ارومیه اشاره کرد و گفت: احداث خانه‌رسانه آذربایجان غربی در ارومیه یکی از برنامه‌های اداره کل ارشاد است به طوری که زمین مناسب در خیابان برق این شهرستان تأمین شده است و با تخصیص اعتبار از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان توسط سازمان مسکن و شهرسازی این ساختمان احداث خواهد شد.

این مسئول مجموعه مطبوعات و رسانه‌های استان متشکل از نیروهای پرشور، خلاق و مستعد دانست و اظهار داشت: در بین خبرنگاران و فعالان این عرصه افراد توانمند و متبحر زیادی پرورش یافته‌اند ولی می‌طلبد بیش از این در راستای ارتقای سطح توانایی‌های خود مبادرت کنند دوره‌های آموزشی برپا شده در این زمینه حضور چشمگیر پیدا کنند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با هدف گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از یک‌هزار برنامه در استان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود اظهار داشت: 505 فقره از این برنامه‌ها اهمیت به‌سزایی دارند و در سطح وسیع‌تری برگزار خواهند شد.

 انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول