اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال:

فوتسالیست‌های کاشانی غنای تکنیکی بالایی دارند

خبرگزاری فارس: بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال و سرمربی تیم فوتسال پرشین کاشان گفت: بازیکنان فوتسال کاشان از غنای تکنیکی بالایی برخوردار هستند.

فوتسالیست‌های کاشانی غنای تکنیکی بالایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اسماعیل کلاته پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتسال امید پرشین کاشان از غنای تکنیکی بالایی برخوردار هستند و به لحاظ فنی در سطح تیم‌های خوب کشور هستند و می‌توانند در فوتبال کشور به عنوان تیمی بزرگ مطرح شوند.

وی میزان آمادگی تیم پرشین کاشان برای حضور در دور مقدماتی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم امیدهای کشور را به لحاظ بدنی 60 تا 70 درصد، فنی 80 تا 90 درصد و به لحاظ تاکتیکی 20 درصد اعلام کرد و گفت: این هنر من است که بتوانم این معادله چند مجهولی را برای حضور موفق تیم پرشین کاشان در این رقابت‌ها حل کرده و از گروه خود به مرحله دوم صعود کنیم.

سرمربی تیم امید فوتسال پرشین کاشان تأکید کرد: این وظیفه من است که استعدادها و هنرهای فردی بازیکنان تیم فوتسال پرشین کاشان را در رقابت‌های لیگ دسته دوم امیدهای کشور را در قالب یک تیم به نتیجه برسانم.

وی یادآور شد: هرچند زمان کافی برای انجام کارهای گروهی در اختیار نداشته‌ام اما به تیم خودم امیدوار هستم و این اطمینان را می‌دهم که با شناختی که از تیم‌های حریف دارم اگر مشکل ارتقای سطح برای بازیکنان مشکل‌ساز نشود از این رقابت‌ها با دست پر برمی‌گردیم.

کلاته یکی از مؤلفه‌های مهم در فوتسال مدرن امروز دنیا را کار گروهی همراه با تاکتیک تیمی دانست و گفت: در گذشته بازی‌های سطح بالای فوتسال با اختلاف گل‌های زیاد بود اما امروز به دلیل توجه به کارگروهی و تاکتیک تیمی توسط مربیان فوتسال اختلاف گل‌های ایران و برزیل به یک گل رسیده است.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال افزود: من در کار گروهی اعتقاد دارم همه باید در یک سطح قرار داشته باشند و تیم به یک بازیکن متکی و وابسته نباشد چون این کار تیمی است که جواب می‌دهد.

کلاته تصریح کرد: سعی کردم با استفاده از هنرهای فردی بازیکنان تیم، به گونه‌ای تیم را چینش کنم که هنر فردی بازیکنان اتوماتیک‌وار تبدیل به کار تیمی شود.

وی افزود: حریفان ما در این رقابت‌ها، تیم‌های فیزیکی هستند و به لحاظ تنفسی، دوندگی و جنگندگی نسبت به تیم ما قوی‌تر هستند اما ما با استفاده از مسائل فنی و تکنیکی بازیکنان خود، این نقیصه را جبران می‌کنیم.

سرمربی تیم امید فوتسال پرشین کاشان در ادامه متذکر شد: مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال امیدهای کشور با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی 16 تیم به مرحله دوم صعود کرده و 16 تیم مرحله دوم در چهار گروه چهار تیمی رقابت‌ها را ادامه می‌دهند و در نهایت دو تیم قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود می‌کنند.

وی افزود: تیم فوتسال امید پرشین کاشان با تیم‌های فوتسال مهاباد، کرمانشاه و ایلام هم‌گروه است که رقابت‌های خود را از 20 اسفند در شهرستان سردشت استان آذربایجان آغاز می‌کند.

در تیم فوتسال امید پرشین کاشان بازیکنانی چون مصطفی حمامیان، مسعود عسگری‌وند، احمد رضایی، وحید نجفیان، محسن شعبانی‌مفرد، محمدمهدی نمازی، رضا روحله، محمد مداحی، سعید توحیدیان، ابوالفضل حسن‌زاده، جواد گل‌محمدی، محمد فرح‌دل و قاسم ملکی بازی می‌کنند که با سرمربی‌گری اسماعیل کلاته و مربی‌گری محمدحسین بوم هندی به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول