اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی فارس خبر داد

بارش باران پراکنده در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با ورود سیستم جدید بارشی به این استان تا روز جمعه مناطق شمالی و غربی فارس با بارش پراکنده باران همراه است.

بارش باران پراکنده در فارس

عبدالکریم جامعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سیستم جدید با رعد و برق همراه است که روز جمعه از استان فارس خارج می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم آسمان شمال فارس تا فردا با وزش باد به نسبت شدید، همراه باشد.

وی با بیان اینکه آسمان مرکز این استان تا روز پنج‌شنبه کمی  نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط تا به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق پراکنده است، افزود: آسمان جنوب فارس نیز با تأثیر از ورود سیستم جدید به این استان، کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد متوسط تا به نسبت شدید و رگبار و رعد و برق پراکنده همراه است.

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: هوای این استان در هفته آینده پدیده ویژه‌ای را ندارد و آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد متوسط همراه می‌شود.

جامعی با اشاره به اینکه رطوبت هوای امروز  در شیراز 49 درصد است اضافه کرد: کمینه دمای امروز شیراز 10 درجه و بیشینه دما 22 درجه بوده است.وی ادامه داد: انتظار می‌رود دمای فردای شیراز بین 11 تا 25 درجه سانتی‌گراد در نوسان باشد

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول