اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

2670 شغل در حوزه فرهنگ و هنر در خراسا‌ن‌رضوی ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته، 2670 شغل در حوزه فرهنگ و هنر سال گذشته در خراسان‌رضوی ایجاد شد.

2670 شغل در حوزه فرهنگ و هنر در خراسا‌ن‌رضوی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی، سیدجواد جعفری اظهار کرد: توجه به حوزه اشتغال حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی ادامه داد: ما به سهم خودمان سعی می‌کنیم با ایجاد اشتغال از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم تا هر کس به هر میزانی که سرمایه در اختیار دارد باید زمینه کار برایش فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به تعهد این اداره‌کل در زمینه اشتغال گفت: سال گذشته براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان این اداره‌کل و استانداری منعقد شد موظف شدیم 2 هزار و 300 شغل در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنیم که با پیگیری‌های انجام شده 2 هزار و 670 شغل در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد شد.

وی تبلیغات را به عنوان نخستین شاخص حمایت از تولید دانست و افزود: اساس حمایت از تولید تبلیغات است، تبلیغات نقش اساسی در معرفی کالاهای ایرانی دارند و ما در این راستا با صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات که تعداد این کانون‌ها به 470 کانون در استان رسیده است از تولید ملی حمایت می‌کنیم.

جعفری بر استمرار فعالیت‌های سال گذشته در حوزه اشتغال و تبلیغات تأکید کرد و گفت: باید رسالت خود را در راستای بیانات مقام معظم رهبری تکمیل کنیم و حرکت رو به جلویی که 2 سال است در زمینه اشتغال شروع کرده‌ایم را ادامه دهیم.

وی تلاش کارکنان این اداره‌کل را در حوزه‌های ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری ستود و افزود: همه کارکنان در همه قسمت‌های این اداره‌کل و شهرستان‌ها در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری و برگزاری فعالیت‌های شاخص نقش بسزایی داشته است.

جعفری با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و عمرانی رشد داشته‌ایم، ادامه داد: تحول در طبیعت باید با تحول در انسان‌ها همراه باشد، چرا که همه انسان‌ها سعی می‌کنند که یک گام به جلو بردارند تا شرایط بهتری را برای خود و جامعه‌شان رقم بزنند.

وی افزود: کسانی که در حوزه فرهنگ و معنویت کار می‌کنند باید پیشتاز باشند چون این جامعه الگو است و اگر در این حوزه تحول ایجاد شود و رو به جلو باشیم قطعاً جامعه رو به جلو پیش می‌رود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول