اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری مازندران خبر داد

راه‌های مازندران پرترددترین راه‌های کشور در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: بنا به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای مواصلاتی مازندران درباره میزان و تعداد وسایل نقلیه به عنوان پرترددترین راه‌های کشور شد.

راه‌های مازندران پرترددترین راه‌های کشور در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، سید علی اسد بیان داشت: مازندران با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی خود، همه‌ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر و مسافر بوده که به این استان سفر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد حمل و نقل‌ها در کشور به صورت حمل و نقل جاده‌ای بوده است محورهای ارتباطی این استان همواره از پرترافیک‌ترین راه‌های کشورمحسوب می‌شود.

مدیرکل راه و ترابری مازندران در ادامه تصریح کرد: از این رو در نوروز سال جاری بنا به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای ارتباطی مازندران به عنوان پرترددترین محورهای مواصلاتی در سطح کشور شده و بعد از آن نیز استان‌های البرز، قم، فارس، گیلان و خراسان رضوی قرار دارند.

مدیرکل راه و ترابری استان مازندران در ادامه به آمادگی کامل راهداران در ایام نوروز اشاره و اذعان داشت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی در نوروز امسال و ریزش‌های متعدد در سطح محور ارتباطی هراز با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده و آمادگی کامل این اداره کل، راهداران سخت‌کوش و بسیج همه تجهیزات و امکانات، هیچ مشکل خاصی در سطح محورها با توجه به حجم بالای تردد وجود نداشت.

اسد در ادامه به تردد بالای وسایل نقلیه در سطح محور ساری - قائمشهر اشاره و عنوان کرد: محور ساری ـ قائمشهر همچون سال‌های گذشته به عنوان یکی از محورهای پرتردد در سطح کشور در ایام نوروز بوده است.

وی متذکر شد: این اداره کل در سال جاری اقدامات گسترده و ویژه‌ای برای تعریض و شش‌خطه کردن آن در دستور کار دارد.

به گزارش فارس، مازندران از طریق سه محور شریانی و کوهستانی (هراز، کندوان و سوادکوه) با پایتخت کشور در ارتباط است. 

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول