اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان:

محورهای سیرجان دوبانده می‌شوند / 2.5 میلیون مسافر وارد سیرجان شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: تا پایان نیمه نخست سال جاری محورهای سیرجان به بندرعباس و سیرجان به کرمان دوبانده می‌شوند.

محورهای سیرجان دوبانده می‌شوند / 2.5 میلیون مسافر وارد سیرجان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان اظهار داشت: تا پایان نیمه نخست سال جاری محورهای سیرجان به بندرعباس و سیرجان به کرمان دوبانده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دو محور پرترافیک‌ترین محورهای شهرستان سیرجان هستند که 14 کیلومتر باقیمانده محور سیرجان به بندرعباس و 37 کیلومتر باقیمانده محور سیرجان به کرمان هر کدام با اعتبار 220 میلیارد ریال از طرح‌های ملی تا هفته دولت امسال به پایان می‌رسند.

توحیدی بیان داشت: در سال جاری شاهد پیشرفت 50 درصدی دوبانده شدن محورهای سیرجان به شیراز به طول 65 کیلومتر و سیرجان به بافت به طول 20 کیلومتر هستیم.

وی از اختصاص 64 میلیارد ریال از اعتبارات قانون برنامه پنجم توسعه به شهرستان سیرجان در ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: این مبلغ به منظور توسعه طرح‌های بهداشتی، آموزش و پرورش و زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی هزینه می‌شود.

توحیدی ابراز داشت: همچنین برای توسعه طرح‌های هادی روستایی و تکمیل سیلوهای گندم منطقه ویژه اقتصادی سیرجان این اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این شهرستان با موقعیت ویژه جغرافیایی باشیم.

فرماندار سیرجان عنوان کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز هیچ‌گونه تصادف منجر به زخمی یا فوت در ایام تعطیلات برای نخستین بار طی سال‌های متمادی نداشته‌ایم.

توحیدی اذعان داشت: از تمام مسئولان شهرستان در مورد تأمین امکانات شهری برای مسافران نوروزی تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات 2.5 میلیون نفر مسافر نوروزی به شهرستان سیرجان وارد شدند که از این تعداد یک میلیون نفر از مناطق مختلف سیرجان بازدید و 300 هزار نفر نیز اسکان یافتند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول