اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

طرح محله محوری آسفالت در اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: امسال با همکاری اهالی محلات مختلف شهر اردبیل و با خود‌یاری آنها آسفالت معابر و کوچه‌ها به صورت محله محوری خواهد بود.

طرح محله محوری آسفالت در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از کارشناسان و کارکنان شهرداری اردبیل اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد کاری در حوزه آسفالت‌ریزی و ضرورت رفع مشکلات مردم در این بخش آسفالت کوچه‌ها و معابری که خود اهالی در آن مشارکت کنند در اولویت قرار دادیم تا بتوانیم با خود‌یاری اهالی کوچه‌ها و محله‌های مختلف را آسفالت‌ریزی کنیم.

وی به فواید اجرای این طرح در پاسداری و نگهبانی بیشتر از آسفالت ریخته شده، جلوگیری از کنده‌کاری‌ها و حفاری‌‌های بی‌مورد و ممانعت از هرگونه تخریب نابجا را یادآور شد و افزود: شهرداری با حجم زیاد تولید آسفالت سالانه قادر است 18 تا 20 درصد شبکه معابر را آسفالت و یا ترمیم کند که با محاسبه سر‌انگشتی با این شرایط سالانه 400 هزار تن باید آسفالت تولید و پخش شود.

شهردار اردبیل عمر مفید آسفالت انجام شده را پنج ساله اعلام کرد و یادآور شد: ما در نیمه اول سال گذشته 115 هزار تن آسفالت تولید و پخش کردیم که هزینه تولید و پخش آن 10 میلیارد تومان بوده است.

بدری خاطرنشان کرد: امسال نیز با افزایش 30 درصد ظرفیت تولید آسفالت‌ریزی در معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها را در اولویت قرار دادیم به طوری که با حل مشکلات هزینه تولید معضل ظرفیت تولید برطرف شده و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول از بهره‌برداری فاز تکمیلی کارخانه آسفالت اردبیل با افزایش تولید 106 تن خبر داد و بیان داشت: با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت کوچه‌ها، معابر و برخی از کوچه‌ها آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم روزانه با تولید 2 هزار تن آسفالت در سال جاری بتوانیم ظرفیت بهره‌برداری را به 300 هزار تن برسانیم.

شهردار اردبیل اولویت دیگر شهرداری را در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه پروژه ساماندهی بالیقلو اعلام کرد و گفت:‌ سال گذشته ساماندهی 2 کیلومتر از این مسیر با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان انجام شد و در سال جاری و همچنین سال آینده ادامه عملیات این پروژه را شاهد خواهیم بود.

بدری تکمیل پل ارجستان، تعریض پل حسن‌آباد، تکمیل بزرگراه ولایت در فاز دوم، بازگشایی چندین خیابان، توسعه فضای سبز و افتتاح چندین پارک جدید به همراه ساخت و نصب چندین تندیس مفاخر اردبیل در میادین و خیابان‌های اصلی را از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ضرورت تدوین و اجرایی شدن طرح جامع حمل و نقل شهر اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت:‌ با تکمیل مطالعات این طرح در سال 91 قادر خواهیم بود در یک برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت با اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری بر بسیاری از معضلات غلبه کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول